Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 22 آذرماه گفت: دوره آموزش تخصصی مبلغان بومی استان فارس با حضور بیش از 100 نفر برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره در زمینه‌های مشاوره، احکام تخصصی وقف، فن بیان و خطابه آموزش‌های لازم را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری گرایی گفت: در کلاس‌های آموزشی فوق که در روزهای 24 و 25 آذرماه در آستان مقدس امامزاده علی‌بن حمزه (ع) شیراز برگزار می‌شود، مباحث مهمی مانند سواد رسانه‌ای و شیوه تبلیغ چندرسانه‌ای که یکی از نیازهای تبلیغی روز است موردبررسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینكه شیوه کار با کودکان و مباحث عمومی دیگری نیز در این دوره آموزشی تدریس می‌شود، گفت: اساتیدی از شهر مقدس قم و همچنین استان فارس تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارند.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: دوره فوق، دومین دوره آموزشی تخصصی مبلغان فارس در طی سال جاری است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با اجرای ۷۹۴ دوره همگانی، عمومی، تخصصی و ضمن خدمت بیش از ۲۵هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ آموزش دیدند.    محمدباقر خلفی اظهار داشت: در سال گذشته ۲۵هزار و ۶۷۶ نفر در ۸۲۷ دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت، آموزش همگانی شرکت کردند.   ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شعب مختلف، شرکت‌ها و موسسات متقاضی برگزار شد که طی آن ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار داشت: قشر‌های مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیرو‌های بسیجی و سربازان  تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفته‌اند.   خلفی اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان دارای ۷ شعبه در سطح استان است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است که خدمات آموزشی، فرهنگی و بشردوستانه از طریق آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • محیط زیست، آب و خاک؛ مسائل مهم استان فارس هستند