Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان قزوین از افزایش ۱۳ درصدی تردد در جاده‌های استان خبر داد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری ظهر امروز در رزمایش امداد زمستانی اظهار داشت: براساس آمارها هر 24 ثانیه یک نفر در جهان و در سال بیش از یک میلیون نفر در تصادفات کشته می‌شوند که در خاورمیانه این آمار 3 برابر کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در سال 96 در کشور حدود 16 هزار کشته تصادفی داشتیم در حالی که در این مدت در استان قزوینحدود 276 نفر در تصادفات کشته شدند و کاهش این آمار به همت فعالیت دستگاه‌های  ترافیکی و خدماتی بوده است.

کولیوند: توزیع بیش از 400 آمبولانس جدید در پایگاه‌های اورژانس جاده‌ایجاده‌های کشور نیازمند 6 هزار دوربین ثبت تخلف استکاهش شدید تلفات تصادفات رانندگی با نصب 2 هزار دوربین جاده‌ای

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: طرح زمستانی جاده‌ها که از 22 آذرماه آغاز و تا 22 اسفند ادامه داشته و خدمات لازم به مسافران ارائه می‌شود.

بیگلری گفت: در طرح نوروزی و تابستانی امسال بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های استان ثبت شد در حالی که امسال 13 درصد افزایش تردد، 7 درصد کاهش فوتی و کاهش13 درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: از مسافران و شهروندان درخواست داریم در سفرها ایمنی لازم را رعایت کرده و با پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

ضرورت تعامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در جاده‌ها 

علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: در سطح کشور سالانه بیش از 370 هزار نفر بر اثر تصادف کشته شده‌اند در حالی این آمار در استان قزوین بسیار پایین‌تر از نرخ کشوری است.

وی بیان کرد: مدیریت بحران در زمینه کاهش تلفات باید برنامه‌ریزی جدی داشته باشد در حالی که خوشبختانه استان قزوین در این زمینه موفق عمل کرده و با همکاری دستگاه‌ها استانداردهای خوبی در جاده‌ها تعبیه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: پلیس، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان باید در ارائه خدمات به مسافران در جاده‌ها تعامل مطلوبی داشته باشند و امیدواریم کاهش تلفات و تصادف را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

R41364/P1357/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟