Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

تارنمای رسمی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تازه ترین آراء صادر شده در مورد تخلفات صورت گرفته در حیطه تیم ها و فدراسیون های عضو، باشگاه پرسپولیس ایران را به دنبال نقض دو فقره از احکام این نهاد در جریان بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان 2018 آسیا، در مجموع به پرداخت 6 هزار دلار جریمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین جریمه به دلیل استفاده باشگاه از سیستم اعلام عمومی یا همان بلندگوی ورزشگاه برای اهدافی غیر از آنچه توسط AFC معین شده، برای پرسپولیس در نظر گرفته شده است.
در حکم ای اف سی آمده است: تیم میزبان نسبت به حصول اطمینان در خصوص استفاده از سیستم بلندگوی ورزشگاه تنها به منظور پخش اعلامیه های مورد تقاضای AFC، داوران و مقامات امنیتی و همچنین سایر موارد مرتبط با بازی، ناکام مانده است.
بر این اساس، باشگاه پرسپولیس به دلیل تخطی از ماده 45.2 اساسنامه AFC در حوزه ورزشگاه ها، مبلغ هزار دلار جریمه می شود.
دومین جریمه نیز به دلیل آنچه AFC ، «خدشه دار کردن اعتبار بازی فوتبال» نامیده، برای پرسپولیس ها منظور و به شرح زیر اعلام شده است.
طبق ماده 50 اساسنامه انضباطی ای اف سی، هواداران تیم میزبان با به همراه آوردن پلاکاردی به ورزشگاه و برافراشتن آن، اعتبار و حرمت فوتبال را خدشه دار کردند.
بر این اساس، باشگاه پرسپولیس به دلیل تخطی از ماده 50.1 اساسنامه کمیته اخلاق AFC ، به پرداخت 5 هزار دلار جریمه می شود.
این جریمه می بایست ظرف مدت 30 روز از زمان اعلام، پرداخت شود؛ علاوه بر این، مطابق مقررات در صورت تکرار تخلفات، این باشگاه با مجازات های سنگین تری مواجه می شود.
تیم پرسپولیس در حالی که دیدار رفت را با نتیجه 1 بر صفر به میزبان خود واگذار کرده بود، در بازی برگشت و در ورزشگاه آزادی تهران موفق شد حریف قطری خود را با 3 گل از پیش رو برداشته و به دور بعد صعود کند؛ قرمز پوشان پایتخت پس از صعود به فینال، در نهایت در برابر نماینده ژاپن یعنی کاشیما آنتلرز مغلوب شده و دستشان از جام معتبرترین رقابت باشگاهی قاره آسیا کوتاه ماند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزشی فوتبال و فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را آماده مصاف حساس جام حذفی برابر آلومینیوم می‌کند، تمرین روز دوشنبه خود را در ورزشگاه کاظمی انجام داد.

در تمرین امروز پرسپولیس که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

آنها پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر