Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فیلم مقاومت یک روحانی در برابر ماموران شهرداری در جهت انتقال وی در فضای مجازی جنجال برانگیز شد.

حجم ویدیو: 3.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در این خصوص گفت: طلبه جوان قصد دارد زمین ۱۲۰۰ متری را غصب کند و عمامه اش را به گردن مامور شهرداری حلقه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرد مذکور به سمت راننده جرثقیل سنگ پرتاب کرد و در مقابل جرثقیل دراز کشید و در ادامه یکی از همکاران ما را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داد.

وی در پایان افزود: ماموران شهرداری و کلانتری هیچ برخوردی با حاضرین در محل نداشتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents ضرب و شتم اخبار حوادث شهرداری فضای مجازی ماموران فیلم حوادث تبریز روحانی اخبار تبریز عکس زن زندگی فیلم صبح جوان مرد ایران پلیس مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو

همشهری آنلاین - حوادث: ظهر بیست و ششم فروردین‌ ماه، اهالی یکی از خیابان های محله گاندی صدای مشاجره زن و مردی جوانی را شنیدند. در جریان این درگیری، مرد جوان دیوانه وار با چاقو، به زن جوان ضربه می زد و سپس از آنجا گریخت. شاهدان این صحنه هولناک با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما زن جوان به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده بود.

در این شرایط گزارش این حادثه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنیی تهران اعلام شد و او به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل جنایت شدند. بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مقتول، ‌۳۷ ساله بود که هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته بود. او با قاتلش در ارتباط بوده و ظاهرا قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند اما به درستی مشخص نبود که علت درگیری آنها در خیابان چه بوده است.

به دنبال این حادثه، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تلاش برای بازداشت عامل جنایت از سوی کارآگاهان جنایی آغاز شده است.

کد خبر 844690 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین