Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@09:53:14 GMT

حواشی دیدار پدیده - استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۵۵۵

وینفرد شفر سرمربی استقلال با ساکت الهامی مربی تیم پدیده در دقایق پایانی نیمه نخست درگیری لفظی پیدا کرد. ناطقان: دیدار دو تیم استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* به دلیل درگذشت ایرج دانایی فر، بازیکنان هر دو تیم قبل از شروع بازی، یک دقیقه سکوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* قبل از شروع دیدار از علی سامره و سیروس دین محمدی دو پیشکسوت استقلال تجلیل به عمل آمد.

* هادی طباطبایی، آتیلا حجازی، سیروس دین محمدی و علی سامره از پیشکسوتان استقلال در ورزشگاه حضور داشته و بازی استقلال برابر پدیده را از نزدیک تماشا کردند.

* حضور افراد غیر خبرنگار در جایگاه خبرنگاران باعث اعتراض خبرنگاران به این موضوع شد.

* سرمربیان دو تیم قبل از شروع بازی یکدیگر را در آغوش گرفته و برای هم آرزوی موفقیت کردند.

* ساکت الهامی دستیار یحیی گل محمدی که سابقه حضور در کادر فنی استقلال را داشت با بازیکنان و اعضای کادر فنی خوش و بش کرد.

* در دقایق پایانی نیمه اول دیدار استقلال برابر پدیده، وینفرد شفر سرمربی استقلال و ساکت الهامی مربی پدیده با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. ساکت الهامی که معتقد بود که شفر بیش از اندازه با داور چهارم صحبت می کند و باعث بر هم زدن تمرکز او می شود به سمت او رفت و درگیری لفظی پیدا کردند.

* سرمربی استقلال هم که مرتبا با داور چهارم صحبت می کرد به سمت الهامی رفت و به شدت با او درگیری لفظی پیدا کرد که سرپرستان دو تیم میانجی گری کردند تا این ماجرا تمام شود. منبع: مهر برچسب ها: دیدار ، استقلال ، پدیده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دیدار استقلال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال