Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:53:43 GMT

اشتغال ۳۴۵ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۶۸۶

اشتغال ۳۴۵ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری

علی ملکپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اشتغال ۳۴۵ زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد شغل برای زنان سپرست خانوار هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اشتغال های ایجاد شده در بخش های مختلف کشاورزی، اصناف و خدمات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان از مهمترین برنامه های کمیته امداد در سالجاری است.

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در راستای ایجاد شغل آموزش مهارت برای مددجویان انجام می شود، بیان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالی از دیگر اقدامات کمیته امداد در راستای خودکفایی مددجویان است.

وی عنوان کرد: حمایت های کمیته امداد در راستای ایجاد شغل برای مددجویان افزایش یافته است.

کد خبر 4484339

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود

استاندار چهارمحال بختیاری گفت: بهبود اوضاع گردشگری استان می‌تواند به کاهش نرخ بیکاری و اشتغال‌زایی کمک کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری در دیدار با معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار داشت: نرخ بیکاری در استان چهارمحال بختیاری بالا بود که در این دولت اوضاع نسبتا بهتر شد، بهبود اوضاع گردشگری استان نیز می‌تواند به کاهش نرخ بیکاری و اشتغال‌زایی کمک کند. 

وی گفت: در این دو سال اخیر 80 مجوز بوم گردی از طرف اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال بختیاری صادر شد. قطعاً این بوم گردی‌ها اشتغال ایجاد می‌کنند و استان را به مردمان دیگر معرفی می‌کنند. 

استاندار چهارمحال بختیاری با اشاره به وجود هشت تالاب در این استان، گفت: وجود این تالاب‌ها در استان موهبت الهی است. باید برای زاینده رود طرح جامع داشت. آبشارهای بسیار خوبی از جمله آبشار لندی، شیخ علی‌خان و کوهرنگ در این استان وجود دارد که باید در یک کارگروه، برای تمام این مناطق رنامه‌ریزی شود. 

حیدری تصریح کرد: در کشورهای دیگر هزینه می‌کنند تا یک طبیعتی مصنوعی ایجاد کنند اما استان چهارمحال و بختیاری این طبیعت را به صورت خدادادی و بکر دارد. با احیای خانه‌های روستایی و طرح بوم گردی می‌توان جلوی مهاجرت روستاییان را گرفت و اشتغال زایی کرد. 

وی گفت: این استان برف فراوانی دارد و دارای پیست اسکی است که می‌توان جشنواره‌های برفی، اقوام، محصولات خاص و غیره را گذاشت. باید به زیرساخت‌های این استان کمک و از هلدینگ‌ها برای سرمایه‌گذاری در گردشگری استان دعوت کرد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی