Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:15:24 GMT

282 دانش آموز برتر بندر انزلی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۷۳۹

282 دانش آموز برتر بندر انزلی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار شهرستان بندر انزلی روز پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: هرکدام از مسئولان روزی دانش آموز بودن را تجربه کرده اند.
اسماعیل حیدری آزاد افزود: مسئولان امروز نتیجه زحمات مربیان و ‌معلمانی هستند که تمام توان و اندیشه شان را به آنها منتقل کرده اند و ما همواره مدیون زحمت های این بزرگواران هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: حضور خیرین در کنار مسولان مایه قوت قلب است و هیچ دستگاهی بدون مشارکت خیرین نمی تواند حرکت کند.
در ادامه این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی نیز اظهار کرد: رتبه های کسب شده نشان از توانمندی دانش آموزان و فراهم سازی شرایط لازم توسط مدیران و ‌معلمان شهرستان دارد.
سید حسین دریابکی با اشاره به اینکه هرسال به تعداد افتخار افرینان انزلی اضافه می شود، افزود: مسابقات دانش آموزی با هدف شناسایی و هدایت دانش اموزان برگزار می شود.
وی تاکید کرد: این رقابت ها با هدف ایجاد و افزایش انگیزه و رقابت در فضای سالم و شناسایی دانش اموزان خلاق و نام آور است و دانش آموزان یاد می گیرند با استفاده از خرد جمعی به موفقیت برسند.
دریابکی با بیان اینکه همه مسئولان روزی بر همین صندلی ها و نیمکت های مدارس نشسته اند، گفت: برای ایجاد جامعه خلاق باید روی خلاقیت و توانمندی های دانش آموزان کار شود.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و بیش از 19 هزار دانش آموز دارد.
7471/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش و پرورش شهرستان جامعه خلاقیت دانش آموز دانش آموزان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند