Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@23:24:04 GMT

ریزش آوار در زمین گودبرداری شده در زعفرانیه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۷۵۵

سید جلال ملکی از حادثه ریزش آوار در خیابان زعفرانیه خیابان «کوهپایه» خبر داد و افزود: این حادثه که در یک محل گودبرداری شده رخ داد، ساعت ۱۳:۴۷ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک قطعه زمین گوبرداری شده به مساحت حدودا ۴۰۰ متر مربع بود، که حدود ۱۵ متر گودبرداری شده بود، که دیواره سنگیو خاکی ضلع شمالی و مشرف به این گوبرداری تخریب شد و داخل گود ریخت، که یکی از کارگان تا بالاتر از کمر و در وضعیت خطرناکی گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: کارگران قبل از رسیدن آتش نشانان سعی کردند، این فرد را خارج کنند، اما موفق نشدند و آتش نشانان پس از رسیدن با ایمن سازی محل اقدام به خاک برداری و آواربرداری کردند و این کارگر را زنده خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آتش نشانی زمین سازمان آتش نشانی خاک آتش نشانی خاک زمین سازمان آتش نشانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: آتش‌سوزی امروز در یک باب مغازه لوازم‌خانگی واقع در شهر فریمان میلیاردها تومان خسارت داشت.

محمد حسن نیکومنش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز چهارشنبه با اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم‌خانگی در خیابان شهید رجایی با سامانه‌ی ۱۲۵ بلافاصله از ایستگاه مرکزی یک دستگاه خودروی سنگین به محل حادثه اعزام شد.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند.

 رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان اظهار کرد: به دلیل حجم آتش درخواست اعزام نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه شد.

وی تصریح کرد: نیروها با سرعت وارد عمل شدند و شروع به اطفاء حریق مغازه‌ لوازم‌خانگی کرده و از سرایت به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

نیکومنش با بیان اینکه این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد، گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه باعث گسترش و خسارات کلی به مغازه شد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام عملیات امدادرسانی به این حادثه دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و چهار امدادگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه اعلام شده خسارت وارد شده میلیاردی بوده است.

شهرستان فریمان در فاصله ۸۷ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳