Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@19:51:19 GMT

سکه پرتاب کردن ترامپ+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۹۴۴

رکنا: سکه انداختن دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا سوژه شد.

حجم ویدیو: 626.74K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07

 دونالد ترامپ Trump رئیس جمهور آمریکا قبل از شروع مسابقه فوتبال آمریکایی بین تیم‌های دانشگاه‌های نظامی به جای داور دیدار سکه را پرتاب کرد اما شیوه ای که او سکه را پرتاب کرد، مورد تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این ویدئو در شبکه اجتماعی توئیتر، کاربران نوشتند:

«او مانند پری توی کارتن ها ،گرد و غبار جادویی خود را پرتاب کرد»

«هیچکس بهتر از ترامپ سکه را نمی شناسد.ما همه می دانیم از یک طرف سکه را رها می کند و از طرف دیگر آن را بر می دارد»

«به نظر این سکه 10 سنتی بود که 25 سال است به سرقت Stealing رفته»

«او مانند کسی که کبوتر ها را آزاد می کند،سکه را پرتاب کرد»

البته این برای اولین بار نیز که حرکات ترامپ مورد تمسخر کاربران در توئیتر می شود. در ماه آوریل، کت عجیب ترامپ سوژه شد و در ماه گذشته شیوه نوشیدن آب توسط او مورد تمسخر قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: ترامپ Trump سرقت Stealing رئیس جمهور آمریکا فیلم پرتاب دونالد ترامپ ترامپ ویدیو ها عکس زن زندگی فیلم صبح مرد جوان پلیس مادر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت

امنیت برای زندگی مردم گاهی از نان شب واجب‌تر و مهم‌تر است، معضلی که مدتی است گریبان‌گیر ساکنان  خیابان مارالان در شهر تبریز شده است. تاریکی معابر یکی از موضوعاتی است که می‌تواند امنیت مردم را به مخاطره بیندازد. اهالی این محله بارها از مسئولان پیگیری کرده اند اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام ما ساکن خیابان مارالان بالاتر از میدان سجادیه شهر تبریز هستیم با وجود ثبت و گزارش خرابی ۳ تا از چراغ‌های روشنایی کوچه ما به مدت بیشتر از ۱۶ ماه از سوی همسایه‌ها و خودم و با وجود دریافت پیامک هنوز تعویض لامپ صورت نگرفته است. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ببینید | دردسر جدید برای اسرائیل؛ اولین ویدیو از هک شدن اطلاعات حساس!
  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت