Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@21:01:52 GMT

دیدار سفیر ایران با وزیر خارجه گرجستان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۹۸۴

دیدار سفیر ایران با وزیر خارجه گرجستان

خبرگزاری فارس: سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس امروز (پنجشنبه) با «زالکالیانی» وزیر خارجه گرجستان دیدار و گفتگو کرد.

‏در این دیدار درباره مسائل پیش آمده برای شهروندان ایرانی در مبادی ورودی گرجستان گفتگو شد.

در این دیدار قرار شد که نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و گرجستان برای حل موضوعات فیمابین در فوریه ۲۰۱۹ برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ماه اخیر روند ممانعت از ورود شهروندان ایرانی به گرجستان در مبادی ورودی این کشور شدت گرفت که این اقدام گلایه مندی و اعتراض ایران را به دنبال داشت. در این خصوص سفیر گرجستان در تهران نیز دو بار به وزارت خارجه ایران احضار و اعتراض ایران به وی ابلاغ شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سفیر ایران وزیر خارجه گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه دیدار و گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، پاتروشف امروز چهارشنبه با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در خصوص افزایش همکاری‌ها در حوزه امنیتی گفتگو کرد.

سرویس مطبوعاتی شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پاتروشف و احمدیان یادداشت تفاهمی بین شوراهای امنیت روسیه و ایران امضا کردند و همچنین در خصوص ایجاد همکاری‌های عملی روسیه و ایران در حوزه امنیت گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر این «طرفین در مورد وضعیت خاورمیانه تبادل نظر کردند و بر علاقه خود برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها تاکید کردند.»

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورا‌ی امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس به روسیه سفر کرده است.

پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید