Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قادری فر عصر پنجشنبه در دیدار با استاندار مازندران اظهار داشت:معاونت علمی برای فعالیت در زمینه های مختلف با استانداری و دستگاههای اجرایی در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان آمادگی کامل دارد.

وی افزود:معاونت علمی در راستای شکل گیری و تقویت زیست بوم نوآوری و با رویکرد حمایت از کارآفرینی فناورانه با حمایت ها و اعطای تسهیلات به شرکت های خصوصی  دانش بنیان، ظرفیت تولید و اشتغال را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه فناوری معاونت علمی اظهار داشت: باید به اثرات مخرب زیست محیطی و مدیریت پسماند در مازندران با استفاده از ابزارهای فناوری نوین نیز توجه بیشتری شود و به عنوان مثال برای حل مشکلات پسماند، چند شرکت دانش بنیان در بخش امحای زباله های بیمارستانی در استان فعال و خواستار همکاری با بیمارستان ها هستند.

وی همچنین ضمن تایید سیاست پروژه محوری استاندار جدید، از آماده بودن کامل معاونت علمی در حمایت از کسب و کارهای فناورانه و نوآورانه در این  استان خبر داد.

کد خبر 4484371

منبع: مهر

کلیدواژه: ساری وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، وزیر علوم در حاشیه بازدید از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیانپارک علم و فناوری سمنان گفت: به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان و گسترش فعالیت آنها ، وزارت علوم طرح های دستیار فناوری، تور فناوری ، امریه فناوری ، پسا دکتری فناوری و طرح ملی کار آفرینی را در دست اجرا دارد .

دکتر زلفی گل همچنین از در دست اجرا بودن طرح آباد از سوی دانشگاه جامع علمی – کاربردی خبر داد و گفت : در قالب این طرح برای دانش آموختگان دانشگاهی مهارت افزایی می شود که بتوانند در شرکتهاو صنایع مختلف به کار گرفته شوند .

وی گفت: دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری نیز حمایت های مادی و معنوی را در این زمینه انجام می دهند .

وزیر علوم با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان در سه بخش نوپا، نوآور و فناور گفت : هر کدام از این شرکت ها تسهیلات خاص خود را دریافت می کنند و می توانند از ظرفیت های صندوقهای نوآوری و شکوفایی استفاده نمایند .

دکتر زلفی گل خاطر نشان کرد : خوشبختانه شرایط به گونه ای فراهم شده است که صاحبان ایده می توانند به راحتی ایده های خود را مطرح و مورد حمایت قرار گیرند .

وزیر علوم گفت : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درباره افزایش شرکت های دانش بنیان ، مقرر شده است از ظرفیت مردم و جامعه دانشگاهی برای توسعه تولیدات دانش بنیان در سال ۱۴۰۳ استفاده شود .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896958

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود