Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:08:02 GMT

6 سارق در دهدشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۰۵۶

6 سارق در دهدشت دستگیر شدند

سرهنگ جهان دیماز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره در شهر دهدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و کنترل نقاط آلوده سارقان را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دیماز بیان کرد: با کنترل نامحسوس پلس و هوشیاری ماموران مخفیگاه سارقان را شناسایی و تحت کنترل درآوردند.
وی عنوان کرد: شب گذشته در یک عملیات موفق پلیسی 6 سارق در مخفیگاه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده سارقان به 22 فقره سرقت ساختمان های در حال ساخت در شهر دهدشت اعتراف کرده و 6 متهم پس از تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.
وی به شهروندان توصیه کرد با رعایت هشدارها و توصیه های پلیسی راه هر گونه سو استفاده را بر سارقان ببندند.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جهان سرقت فرمانده انتظامی دستگیر دهدشت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا توسط نظافتچی منزل

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار کرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نشد و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح نمود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کردند و موفق شدند قسمتی از طلا‌های سرقتی را در داخل منزل کشف کنند. 

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف و با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر کشف شد.

سرهنگ ضرونی ابراز کرد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت و پرونده به همراه متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

او  به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش در خانه دوری کرده و از ورود افراد ناشناس تحت عنوان نظافتچی به منزل خود خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند