Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@12:21:27 GMT

افزايش بي سابقه اسلام ستيزي در المان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۰۶۰

افزايش بي سابقه اسلام ستيزي در المان

خبرگزاري آريا - وزارت کشور آلمان، از افزايش بي سابقه حملات اسلام ستيزانه در اين کشور خبر داد.
به گزارش پارس‌تودي به نقل از روزنامه آلماني «اوزنابر کروسايتونگ»(Neue Osnabrücker Zeitung) وزارت کشور آلمان گزارش داد در 9 ماهه ابتدايي سال کنوني2018 ، بيش از 570 حمله به مسلمانان در اين کشور ثبت شده است.
بر اساس اين گزارش، حملات به نهادهاي اسلامي در آلمان نيز افزايش يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان هاي مستقل آلماني، همچنين از آسيب هاي مالي در نتيجه حملات اسلام ستيزانه خبر داده اند.
بر اساس گزارش وزارت کشور آلمان، در سال کنوني2018 حدود 40 نفر در حملات به مسلمانان مجروح شده اند که افزايش چشمگيري نسبت به سال گذشته 2017 را نشان مي دهد.
حزب چپ آلمان، درباره ادامه روند حملات به مسلمانان ابراز نگراني کرده است.
شوراي مرکزي مسلمانان آلمان نيز اعلام کرده است آمارهاي ارائه شده همه جرائم عليه مسلمانان را پوشش نداده است.
اين گزارش در شرايطي منتشر مي شود که بيشتر کشورهاي اروپايي با افزايش حملات اسلام ستيزانه براثر رويکردهاي افراطي و اسلام هراسانه رسانه ها و سياستمداران مواجه اند.
در آلمان حدود 4 تا 4/5 ميليون مسلمان زندگي مي کنند که اکثر آنان را ترک تباران تشکيل مي دهند.
تعداد مسلمانان در 28 کشوراتحاديه اروپا رو به افزايش است.
پيش بيني مي شود، جمعيت مسلمانان در اروپا تا سال 2050 بين 58 تا 75 ميليون نفر شود.
با اين همه در گزارش منتشره شده در سه ماه دوم سال 2017 يعني از ماه آوريل تا پايان ماه ژوئن توسط دولت آلمان، از افزايش حملات تنفر انگيز عليه مسلمانان حکايت دارد.
141/112
کليدواژه آلمان اسلام ستيزي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد

آیت الله سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اتحاد در مقابل محور شرارت های منطقه ای و فرامنطقه، اظهار داشت: یکی از اموری که امروز باید همه مسلمانان به آن توجه کنند و بر آن تاکید داشته باشند ، وحدت میان امت اسلام است.

وی افزود: امروزه مسلمانان یک امت واحده ای را تشکیل داده اند، جمعیتی حدود دو میلیارد در جهان هستی همراه با بالاترین منابع و مخازن مادی در اختیار آنان قرار گرفته است که  از سویی می توان گفت آینده این جهان باید توسط مسلمانان رقم بخورد ، ولی منافع مادی دشمنان اسلام ایجاب می کند که این امت واحد را به جدایی کشانده و فاصله میان آنان ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: در نتیجه با ایجاد اختلافات، نقشه های خود را پیش برده و امت اسلامی را به استضعاف کشانده و از منابع مادی آنان استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: باید مذاهب اسلامی بر محور اسلام ، قرآن کریم و پیامبراسلام واهل بیت(ع) باشند و با توجه به محور های وحدت آفرین که مورد اتفاق طرفین می باشد، مسیر را ترسیم نمایند و با اتحادو وحدت ، اختلافات را از بین برده و زندگی مسالمت آمیزی را داشته باشند و تحت لوای اسلام حرکت نمایند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم اذعان داشت: طبیعتا وجه اشترکات میان مذاهب اسلامی قابل ملاحظه بوده وبراین اساس باید امور مسلمین تنظیم و مدیریت شود؛ باید این نقاط مهم و اساسی را پاس داشته و از سو استفاده دشمنان اسلام جلوگیری نمود.

وی تصریح کرد: متاسفانه جهان اسلام به افراط و تفریط هایی مبتلا شده است و این زمینه ای است برای خود مسلمانان که اختلاف افکنی صورت گیرد و چهره اسلام راستین را زشت کند.

وی در پایان تاکید کرد: از آنجا که با جنایات وحشیانه صهیونیست ها و همراهی استکبار جهانی در مسئله غزه روبرو هستیم، هشدار و ارشاد های لازم داده شده است، لذا باید جهان اسلام یکپارچه به مانند ایران اسلامی در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • عملیات پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی مایه عزت مسلمانان شد
  • عملیات در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی مایه عزت مسلمانان شد
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه