Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسبق اسلواکی تاکید کرد کشور سوریه در آستانه کسب پیروزی نهایی بر تروریسم قرار دارد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، یان چارنوگورسکی نخست وزیر اسبق اسلواکی خاطر نشان کرد سوریه در حال حاضر در آستانه کسب پیروزی نهایی بر تروریسم قرار دارد که این پیروزی، این کشور را به جایگاه و نقش خود به عنوان یک قدرت مهم منطقه‌ای بازخواهد گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مقاله‌ای که در یک سایت اسلواکیایی پس از بازگشت خود از سوریه با عنوان «سوریه پیروز» منتشر شد، آورده است، سوریه را مهد تمدن انسانی خوانده و از قدرت استقامت و ایستادگی سوری‌ها با وجود جنگ سختی که بر آنها تحمیل شد، تمجید کرد.

از سوی دیگر نخست وزیر اسبق اسلواکی به انتقاد از رویکرد اتحادیه اروپا در دنباله‌روی از آمریکا پرداخت و تاکید کرد اتحادیه اروپا، دنباله‌رو ایالات متحده است و هیچ اراده سیاسی برای رهایی از این وابستگی ندارد.

ارتش سوریه حمله تروریست‌های النصره به حماه را دفع کردروسیه: اشغال منطقه التنف توسط آمریکا مانع بازسازی سوریه استروسیه: آمریکا مسئول شرایط فاجعه بار اردوگاه الرکبان سوریه استافزایش سرقت و چپاول آثار باستانی سوریه در مناطق تحت اشغال آمریکا و فرانسهرئیس دومای روسیه:تروریست‌ها با شکست در سوریه و عراق به افغانستان رفتند

همچنین یاروسلاو فولدینا از نمایندگان پارلمان جمهوری چک و معاون رئیس حزب اجتماعی دموکرات شرکت کننده در ائتلاف حاکم با محق خواندن سخنان رئیس جمهور میلوش زیمان مبنی بر اینکه حمایت از دولت سوریه در جنگ با گروه تروریستی داعش، منطقی و  عقلانی است، تاکید کرد هیچ شکی در این زمینه وجود ندارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، این نماینده پارلمان جمهوری چک تصریح کرد جنگ و ویرانی که سوریه شاهد بود و رانده شدن مردم این کشور(به سبب تروریسم) نتیجه سیاست دخالت‌های غربی و منطقه‌ای در این کشور بود.
انتهای پیام/

 

R7891/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تروریسم اخبار "سوریه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم اخبار سوریه تروریسم اخبار سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه، طرح رئیس‌جمهوری فرانسه برای همکاری با مسکو در زمینه مبارزه با تروریسم را مزورانه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «ماریا زاخاروا» در واکنش به طرح ابتکاری «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه برای همکاری با مسکو در زمینه مبارزه با تروریسم، گفت: وزارت خارجه روسیه هنوز هیچ طرح مشخصی برای مقابله با تروریسم، از فرانسه دریافت نکرده است.

وی در این نشست خبری، با اشاره به حمایت تسلیحاتی فرانسه از اوکراین در جنگ علیه روسیه، افزود: وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد.

این مقام روس در واکنش به اعلام همکاری پلیس بین الملل(اینترپل) برای تحقیق در مورد اقدام تروریستی اخیر در روسیه، گفت: رئیس پلیس بین الملل در حالی خواهان همکاری با روسیه شده که این سازمان در سال ۲۰۲۲، همکاری اطلاعاتی با مسکو را محدود کرد.

زاخاروا گفت: اینترپل وارد بازی سیاسی غرب (علیه مسکو) شده و هدف این است که روسیه از دسترسی به منابع اطلاعاتی پلیس بین الملل محروم شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد
  • وزیر دفاع پاکستان: افغانستان سرچشمه تروریسم در کشور ماست
  • افغانستان منبع تروریسم است
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است