Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@14:57:52 GMT

تساوی استقلال مقابل پدیده/ گل استقلال پذیرفته نشد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۱۰۳

تساوی استقلال مقابل پدیده/ گل استقلال پذیرفته نشد

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز پنجشنبه به مصاف تیم پدیده رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال بعد از سه برد پیاپی متوقف شود.

این مسابقه که دیدار معوقه هفته دوازدهم بود و در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال این مسابقه را با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری (۳۹ - نیومایر)، طارق همام، فرشید اسماعیلی (۸۱ - مرتضی تبریزی)، وریا غفوری و روح الله باقری (۵۹ - اللهیار صیادمنش) آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازگشت پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی به ترکیب اصلی استقلال، این تیم با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی با سپیدرود به میدان رفت.

بازی در نیمه اول با برخورد زیاد بازیکنان دو تیم همراه بود. برنامه استقلال در این بازی پِرس کردن تیم پدیده بود و همین برنامه وینفرد شفر باعث شد تا پدیده مثل مسابقات قبل نتواند از زمین خودش بازیسازی کند و توپ را به گردش در بیاورد.

حساسترین صحنه نیمه اول ضربه کاشته محمدرضا خلعتبری بازیکن پدیده در دقیقه ۱۳ بود که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. در دقیقه پایانی نیمه هم طارق همام بازیکن عراقی استقلال با فرار از سمت راست دفاع پدیده تا محوطه جریمه حریف پیش رفت و در حالت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او توسط دروازه بان پدیده مهار شد.

در دقیقه ۳۹ فرشید باقری هافبک استقلال به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و جایش را به مارکوس نیومایر داد. تیم پدیده هم یک تغییر داشت و در دقیقه ۴۴ مهدی خانی به جای حسین مهربان به زمین رفت.

در نیمه دوم استقلال کار را بهتر شروع کرد و ادامه داد. نیومایر می توانست در دقیقه ۴۹ استقلال را از حریفش پیش اندازد ولی ضربه آرام او توسط دروازه بان پدیده مهار شد.

همچنین طارق همام در دقیقه ۶۷ صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت ولی شوت محکم او در مسیری متفاوت از دروازه پدیده، به بدن بازیکن استقلال برخورد کرد و ثمری نداشت.

شفر برای افزایش قدرت حمله تیمش اللهیار صیادمنش را به جای روح الله باقری وارد زمین کرد تا فشار حملات آبی پوشان بیشتر شود. صیادمنش حتی در دقیقه ۷۹ توانست برای آبی پوشان گلزنی کند ولی قبل از آن کمک داور پرچمش را به نشانه آفساید بالا برده بود.تصاویر آهسته اما نشان داد که این گل آفساید نبوده است.

صیادمنش البته در دقیقه ۸۸ بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

پدیده هم باوجود فشار تیم استقلال چشم به ضد حملات داشت و موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه حریف ایجاد کرد اما تلاش بازیکنان دو تیم در نهایت ثمری نداشت و بازی با همان تساوی بدون گل تمام شد.

پدیده با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. استقلال هم با ۲۵ امتیاز در همان رده پنجم باقی ماند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند

 تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی