Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:17:25 GMT

گل‌محمدی: قهرمانی؟ آرزوهای بزرگ در سر داریم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۱۸۱

گل‌محمدی: قهرمانی؟ آرزوهای بزرگ در سر داریم

سرمربی پدیده می گوید از شکل بازی تیمش راضی نیست اما نتیجه او را راضی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال درباره این مسابقه گفت: انتظار داشتیم یک بازی جذاب و زیبا و پر گل داشته باشیم اما نبود. دو تیم تمرکز دفاعی بیشتری داشتند و گل نخوردن برای هر دو تیم بسیار مهم بود و همین مساله باعث شد موقعیت های زیادی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن یک امتیاز از استقلال در این ورزشگاه و برابر هواداران ارزشمند بود. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و تمرکز خوبی داشتند تا موقعیت به حریف ندهیم. از نتیجه ای که گرفتیم راضی هستم اما از شکل کل بازی که جذاب نبود، راضی نیستم. در هر صورت به بازیکنانم برای نیم فصل سختی که داشتیم و 31 امتیاز گرفتیم، تبریک می گویم. با تمام مشکلات و محدودیت ها و امکانات کمی که داریم، کار سختی بود. از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم. هواداران امروز به ما دلگرمی دادند و توانستند با حضور خود از تیم ما حمایت کنند.


گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت:: عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول خیلی خوب بود. در یکی دو پست باید خود را تقویت کنیم و بازیکن جذب کنیم اما این موضوع به بودجه باشگاه ارتباط دارد و این موضوع در کل به مباحث مالی باشگاه مربوط است و اگر بودجه باشد، بازیکن خوب اضافه می شود اما احتیاج به بازیکن خاصی نداریم. در ادامه البته تیم خود را آنالیز می کنیم تا ببینیم در چه پستی بازیکن نیاز داریم.


وی در پاسخ به این سوال که پدیده در نیم فصل مانند فصل های گذشته نتیجه گرفته و آیا این روند با مشکلات ادامه دارد، بیان کرد: این نتایج حاصل تلاش همه مجموعه پدیده و خصوصا بازیکنانی بود که توانستند 31 امتیاز کسب کنند.

 

انگیزه های بازیکنان دلیل اصلی این اتفاق است و آنها برای پیشرفت تلاش می کنند تا خود را به عنوان بازیکن بزرگ و در حد تیم ملی معرفی کنند. یک همت و اراده برای پیشرفت تیم وجود دارد. نمی دانم کی این اتفاق رخ می دهد اما احتمالا یک بخش خصوصی این تیم را دست بگیرد. خبرهایی هست اما دقیق آن را نمی دانم.

 

وی ادامه داد: در ادامه ما به حمایت نیاز داریم و باید خودمان را باید برای نیم فصل دوم آماده کنیم. فرصت خوبی حدود 50 روز داریم تا نقاط ضعف و قوت خود را ترمیم کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

 

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که تیم شما شبیه به استقلال خوزستان است و آیا می توانید مانند این تیم قهرمان شوید، گفت: قهرمان شدن یک سری امکانات می خواهد. باید چیزهایی داشته باشیم که دیگران نداشته باشند. ما مشکلات مالی زیادی داریم و قهرمان شدن کار راحتی نیست. ما در هر صورت باشگاهی هستیم که سخت تلاش می کنیم تا سه امتیاز هر بازی را به دست بیاوریم. باید واقع بین باشیم که قهرمان شدن کار راحتی نیست و امکانات می خواهد. ما از این امکانات محروم هستیم و باید سرمایه گذاری زیادی داشته باشیم. این سرمایه گذاری باعث ایجاد شخصیت در جمع بازیکنان می شود تا آنها به قهرمانی فکر کنند. ما هنوز به این مرحله نرسیده ایم اما چیزی که مشخص است این است که ما آرزوهای بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به این آرزوها تلاش می کنیم.

پدیده مشهد یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!