Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان – سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ برای آماده نگه داشتن بازیکنانش در برهه پرفشار لیگ برتر، برنامه سختی در نظر دارد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، ژوزه مورینیو به بازیکنان منچستریونایتد گفته است که در روز کریسمس هم باید تمرین کنند و ساعت 4 عصر به وقت محلی در زمین تمرینی حاضر باشند، تصمیمی که ممکن روابط نه چندان دوستانه موجود میان او و بازیکنانش را بیش از پیش خراب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان من‌یونایتد امیدوار بوند که حداقل روز کریسمس تعطیل باشند تا بتوانند جشن سال نو را در کنار خانواده‌ها و عزیزان خود سپری کنند اما مورینیو که از عملکرد آنها تا این مقطع از فصل راضی نیست، قصد دارد در روز کریسمس نیز شاگردانش را به زکمین تمرینی کارینگتون بکشاند.

برنامه او این است که بازیکنانش را پس از تمرینات نوبت عصر به هتل لاوری ببرد تا آنها شام را کنار هم صرف کنند و شب را نیز در آنجا سپری کنند.

لیگ قهرمانان اروپا| پایان مرحله گروهی با صعود لیون و سرگروهی یوونتوس، منچسترسیتی و بایرن مونیخ

 

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در این باره گفت: زمانی که سرالکس فرگوسن هم سرمربی تیم بود، بازیکنان عادت کرده بودند که در روز کریسمس یک جلسه تمرینی در نوبت صبح انجام دهند و بعد به خانه‌های‌شان بروند و بقیه روز را در کنار خانواده‌های‌شان سپری کنند و برای جشن سال نو و صرف شام در کنار آنها باشند. کریسمس امسال اما برای بازیکنان منچستریونایتد خیلی مفرح نخواهد بود. آنها احتمالاً قبل از تمرین کمی پاستا می‌خورند و تا صبح روز بعد را تنها در اتاق‌های‌شان در هتل لاوری سپری می‌کنند.

در همین حال گفته می‌شود که مورینیو خودش قصد دارد که در روز بیست و سوم دسامبر (دو روز قبل از کریسمس) به پرتغال پرواز کند و دو روزی را در کنار خانواده‌اش سپری کند تا و روز 25 دسامبر با یک جت شخصی به انگلیس برگردد. او در اولین فصل مربیگری‌اش در منچستریونایتد هم از بازیکنانش خواست که در روز کریسمس تمرین کند اما مدیران باشگاه با خواسته‌اش مخالفت کردند و دلیل آن را مشکلات موجود در تأمین ملزومات برگزاری یک جلسه تمرینی از حضور نظافتچی‌های زمین تمرینی کارینگتون گرفته تا مسئولان برق و تدارکات و ... دانستند. حتی لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی سابق منچستریونایتد هم که به سختگیری و انضباط معروف است هم در روز کریسمس به بازیکنان این تیم استراحت داد.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان

بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به واسطه صعود تاریخی به یورو ۲۰۲۴ نشان افتخار دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو 2024 صعود کردند

روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: آکادمی منچستریونایتد به کوبی مینو افتخار می‌کند
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس