Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی دچار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و بعد از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می‌کند.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب قم درباره پرونده وحید صیادی نصیری ضمن تکذیب فوت این فرد در زندان Prison گفت: نصیری، زندانی Prisoner زندان لنگرود که به جرم Crime توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده، لیکن به لحاظ بیماری کبدی دچار وخامت اوضاع جسمانی شده به بیمارستان اعزام و بعد از هفت روز بستری بودن در همان بیمارستان فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تشخیص علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

نصیری سوابق متعدد در تهران و کرج و ... در زمینه توهین به مقدسات، ائمه اطهار (ع)، اقدام علیه نظام و ... داشته است و با همین عناوین اتهامی محکوم به حبس گردیده بود.

همچنین خواهر وحید صیاد نصیری در گفت و گویی با یکی از رسانه‌های ضد انقلاب در رابطه با اتهام برادرش اظهار داشته است: وی بدلیل توهین به مقدسات به حبس محکوم شده و دو سال در زندان بود که در نهایت اسفندماه سال گذشته (با تخفیف) آزاد شد.

وی افزود: وحید پس از آزادی Freedom از فعالیت‌های خود (گذشته‌اش در توهین به مقدسات و ائمه اطهار) کم نکرده بود و دوباره به صورت اینترنتی به فعالیتهایش ادامه داد تا اینکه بازهم بازداشت شد.

اخبار تکمیلی درمورد این پرونده و علت تامه فوت صیادی نصیری متعاقبا منتشر خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان Prison زندانی Prisoner جرم Crime فضای مجازی پزشکی آزادی Freedom اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب فوت بیماری محکومیت در زندان عکس زن زندگی فیلم صبح مرد جوان پلیس مادر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولاٌ با ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد همراه هستند، اما گاهی باعث افت عملکرد و بروز مشکلاتی در پایداری سیستم می‌شوند. ظاهراً با آپدیت اخیر اپلیکیشن یوتیوب، چنین مشکلی روی برخی مدل‌های قدیمی گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ رخ داده است.

براساس گزارش زومیت، یکی از اعضای تیم توسعه‌ی کدک‌های ویدئو و تصویر اندروید با انتشار پستی در لینکدین اعلام کرد که از این به‌ بعد اندروید از کدک AV1 موسوم به libdav1d برای یوتیوب استفاده خواهد کرد. این کدک را تیم توسعه‌دهنده‌ی پخش‌کننده‌ی محبوب VLC ساخته‌ است.

همه‌ی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۲ یا بالاتر، پس‌ از دریافت به‌روزرسانی Google Play System در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)، به‌صورت نرم‌افزاری از این کدک پشتیبانی می‌کنند.

کدک بهبودیافته‌ی AV1 به پخش باکیفیت‌تر ویدیوها هنگام اتصال به اینترنت کم‌سرعت کمک می‌کند، اما همه‌ی گوشی‌ها به‌صورت سخت‌افزاری از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. درواقع اکثر گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار که با رمزگشایی سخت‌افزاری AV سازگاری ندارند از رمزگشایی نرم‌افزاری بهره می‌برند.

اپلیکیشن‌های اندروید به‌جای رمزگشای جدید dav1d به‌صورت پیش‌فرض از رمزگشای قدیمی‌تر AV1 با نام libgav1 استفاده می‌کنند. برنامه‌ها برای استفاده از رمزگشای جدیدتر باید به‌طور خاص برای این کار درخواست بدهند؛ کاری که یوتیوب بلافاصله پس‌ از انتشار به‌روزرسانی گوگل‌ پلی سیستم در ماه گذشته آن را آغاز کرد.

گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی قدیمی‌ هنگام استفاده از رمزگشای قدیمی‌تر AV1 احتمالاً با افت عملکرد و پرش فریم مواجه می‌شوند. علاوه‌براین، برخی‌ از کاربران نگران هستند گوشی‌های آن‌ها هنگام استفاده از رمزگشای نرم‌افزاری قدیمی‌تر، باتری بیشتری مصرف کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897864

دیگر خبرها

  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟