Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عربی از جدا شدن صدها جنگجوی کردی از گروه مورد حمایت آمریکا موسوم به «قسد» در سوریه و پیوستن آنها به ارتش این کشور خبر دادند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری رای الیوم،‌صدها جنگجوی کردی از قسد(نیروهای دموکراتیک سوریه مورد حمایت آمریکا) جدا شدند و به ارتش سوریه در حومه حلب پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره خودمختاری کردی خبر پیوستن صدها جنگجوی کردی به ارتش سوریه پس از جدا شدن از گروه مورد حمایت آمریکا موسوم به قسد را تایید کرده است.

جمعیت حقوق بشری کردی در بیانیه‌ای اعلام کرد آنچه اداره خودمختاری خوانده می‌شود، مسئول کشته شدن صدها غیرنظامی کردی است و به همین سبب، صدها نفر از کردها تصمیم گرفتند به صفوف نیروهای ارتش سوریه در حلب بپیوندند.

نخست وزیر اسبق اسلواکی: سوریه در آستانه کسب پیروزی نهایی استارتش سوریه حمله تروریست‌های النصره به حماه را دفع کردروسیه: اشغال منطقه التنف توسط آمریکا مانع بازسازی سوریه است

از سوی دیگر یگان‌های کردی خواستار آماده باش عمومی شده و از دولت سوریه خواستند علیه دولت ترکیه موضع رسمی اتخاذ کند، چرا که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری این کشور گفته است ارتش ترکیه به زودی به شرق فرات حمله خواهد کرد.

این یگان‌ها در بیانیه‌ای جامعه بین  المللی و در راس آن، سازمان ملل را به اتخاذ موضع فراخواند و از دولت سوریه هم خواست در قبال این تهدید ترکیه، رسما موضع‌گیری کند، زیرا اردوغان به  دنبال اشغال بخشی از خاک سوریه است که معنای آن تعدی به حاکمیت سوریه بر  اساس این بیانیه است.
انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای کریمی قدوسی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ول کن تو را به علی.

‌الان اومدی ابروش درست کنی زدی چمشم کور کردی که!

‌از یک هفته رسیدی به نصف روز؟

‌بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی؟!

‌شنیدم جایی گفته بودی رشیدی نفوذی اسرائیله!‌

آورنده خبر آدم موثق و خداترسی بود، اما همینجا میگم، من حلالت کردم، ولی خدا جای حق نشسته.

دیگر خبرها

  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی