Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح زمستانی 18 دستگاه آمبولانس،10 دستگاه موتور امدادی، 6 دستگاه خودروی نجات، 14 دستگاه خودروی کمکدار امدادی، سه دستگاه خودروی چند منظوره آرگو و یک فروند بالگرد امداد بکارگیری شده است.
وی اظهار داشت: طرح ملی امداد ونجات زمستانه جمعیت هلال احمر با هدف افزایش آمادگی نیروها برای ارائه خدمات مطلوب و سریع و پاسخگویی به در راه ماندگان و آسیب دیدگان ناشی از تصادفات جاده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: ارتقای سطح آمادگی و آگاهی عمومی در زمینه برخورد با حوادث و سوانح احتمالی با اطلاع رسانی مناسب و موثر و تلاش در جهت بهره برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی بالقوه و بالفعل مراکز استان ها از دیگر اهداف ترسیم شده این طرح است.
به گفته میرزایی تلاش می شود با افزایش تعادل و همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی در بحث امداد و نجات خدمات مناسبی به حادثه دیدگان، مصدومان و مسافران زمستانی ارائه شود.
به گفته این مسئول، 16پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت و هشت پایگاه پشتیبان در شعب و مرکز جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.
این پایگاهها در کیلومتر 22 اتوبان زنجان - قزوین، کیلومتر 65 جاده زنجان-میانه، کیلومتر پنج آذرراه زنجان - تبریز، کیلومتر 103 زنجان- قزوین، کیلومتر 75 آزادراه زنجان- قزوین، کیلومتر 35 جاده خدابنده - همدان، کیلومتر 25 جاده ماهنشان –زنجان، کیلومتر 60 جاده زنجان – رشت، کیلومتر 35 جاده زنجان- بیجار، کیلومتر 22 جاده زنجان – همدان آماده کمک رسانی به سانحه دیدگان احتمالی هستند.
به گزارش ایرنا، طرح امداد و نجات زمستانی از 22 آذر سطح کشور آغاز لغایت تا 25 اسفند ادامه دارد.
9646/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف ارتقای سطح امداد و نجات تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر محورهای مواصلاتی استان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پارسال ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از مالیات اخذ شده با بررسی‌های صورت گرفته به مودیان تولیدکننده در استان برگشت داده شد.

شکوری افزود: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه تسریع در امور مربوط به استرداد مالیات یکی از شاخص‌های نشان دهنده تکریم ارباب رجوع است، تصریح کرد: موضوع برخی از این استرداد‌ها چندین سال طول کشیده بود ولی این موضوع به روز شده است و تاخیر در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان امور مالیاتی حمایت از تولید است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما تسهیلگری در خصوص مالیات برای بخش تولید است، چرا که اگر چنین حمایت‌هایی انجام نشود اشتغال و تولید در کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

شکوری با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از درآمد‌های استان زنجان از طریق مالیات تامین می‌شود، گفت سهم درآمد‌های مالیاتی در تامین منابع بودجه ۷۴۸ همت (هزار میلیارد تومان) و سهم استان در سال گذشته در تامین درآمد‌های مالیاتی ۹۲ هزار میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مالیاتی که از سوی صنوف، واحد‌های تولیدی و خدماتی و همه مودیان پرداخت می‌شود به جامعه باز می‌گردد و صرف عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد