Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگامه هنگام پور بعد از شکست سنگین مقابل گروه بهمن به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: تمرینات منظمی داشتیم و هیچ مشکلی وجود نداشت. با توجه به اینکه تیم حریف بازیکنان قدبلندی نسبت به تیم های دیگر دارد، از دو بازیکن سانتر استفاده کردم که نتیجه ای نگرفتم و بعد از آن بازیکنان را تعویض کردم. ترجیح دادم از بازیکنان نیمکت استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیشتر تمرکز خود را روی بازی هفته بعد مقابل نامی نو گذاشته ایم که به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.
سرمربی تیم خانه بسکتبال بندرعباس تاکید کرد: تمرینات تیم ما خوب است؛ اما شرایط روحی بازیکنان جالب نیست. اسپانسری نداریم و اعزام های تیم از طریق هیات بسکتبال بندرعباس انجام می شود. با توجه به شرایط تیم قراردادی هم نداریم و انگیزه بازیکنان با این شرایط کم است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بسکتبال بانوان سوپرلیگ ایران بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس