Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نه یک فرد بلکه تمام موسسات علمی و سیاسی آمریکا به شکست سیاست‌های این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران و پیروزی ملت ایران اذعان دارند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج)، سردار غلامرضا سلیمانی در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه استان اصفهان با بیان اینکه مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل نظام اسلامی بود، اظهار داشت: مردم سالاری دینی یک الگوی جدید حکومتی متأثر از تفکر علمای اسلام در قرون متمادی علی الخصوص در 150 سال اخیر و به ویژه امام خمینی(ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برهم زدن هندسه نظام استکباری در دنیا عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی توانست موقعیت‌های استراتژیک و مهم جهان اسلام را از چنگ امریکا و نظام استکباری خارج کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به دست اندازی بیگانگان به کشورهای مختلف در 200 سال گذشته افزود: کشورهای غربی باید از سابقه ننگینی که برای آنها وجود دارد و تجاوزات و دست اندازی‌هایی که به کشورهای دیگر از جمله کشورهای اسلامی داشته‌اند احساس شرمساری کنند.

وی غصب سرزمین فلسطین و بیرون راندن مردم از سرزمینشان و جعل یک رژیم تقلبی را در میان کشورهای اسلامی و اشغال کشور ما در دو جنگ جهانی اول و دوم و ایجاد قحطی که میلیون‌ها انسان در آن کشته شدند را  نمونه‌هایی از این سابقه ننگین دانست.

خراسان رضوی| چمران: تحریم‌های آمریکایی قطعا با شکست مواجه می‌شودمرکزی| مثلث شوم آمریکایی، صهیونیستی و سعودی عامل جنایت علیه جهان اسلام استآیت‌الله حاجی‌زاده: جاده‌صاف‌کن‌های دشمن مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها را به نفع کشور می‌دانند ‌

سردار سلیمانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مهندسی قدرت استکبار را برهم زد، گفت: آمریکایی‌ها تمام برنامه‌ریزی خود را در غرب آسیا متوجه رژیم منحط پهلوی کردند تا این موقعیت استراتژیک جهان را در اختیار بگیرند اما این موقعیت از دست آنها خارج شد و نظام مردم سالاری دینی برخلاف میل آنها شکل گرفت.

وی دسیسه‌های نظام استکباری در ابتدای انقلاب مانند حمایت از گروهک‌های جدایی طلب تا فتنه منافقین و طرح‌های کودتا را دلیل از دست دادن این موقعیت استراتژیک دانست.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به خیانت‌های خاندان منحوس پهلوی گفت: فقط یک رقم دارایی‌ها  و سرمایه‌هایی که رژیم منحط پهلوی از کشور خارج کرد 38 میلیارد دلار از سرمایه‌های ملت ایران بود که به بانک‌های خارج از کشور منتقل شد.

وی یاد آور شد: دشمنان ما وقتی دیدند کشوری که سردمداران آن کاملا تحت اختیار آنها بود الان تصمیم گرفته است با دست خالی نظام سیاسی خودش را تغییر دهد و سرنوشت خویش را خود به دست بگیرد با پشتیبانی صدام و رژیم بعثی عراق، کشورهای مترجع منطقه نظیر عربستان و بسیاری از کشورهای غربی و شرقی یک جنگ سخت و ویرانگر را علیه ما آغاز کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: آنجایی که این ملت فداکار به صحنه آمده مورد عنایت الهی قرار گرفت و پیروزی‌ها از آن ملت ایران شد، تمام این توطئه‌ها در طول این چهل سال یکی پس از دیگری شکست خورد، توطئه‌هایی که هرکدام برای ساقط کردن یک نظام کافی بود، برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک فرصت شد.

وی با بیان اینکه در هیچ صحنه‌ای امریکایی‌ها و نظام استکباری نتوانستند در مقابل جمهوری اسلامی موفقیتی بدست بیاورند، تاکید کرد: بایستی قدری تأمل کنیم که این ملت چه مخاطرات بزرگی را پشت سر گذراند و چه فداکاری‌هایی را از خود نشان داد تا توانست تمام فرصت‌ها را از دشمن بگیرد و تحدیدها را به فرصت سازنده تبدیل کند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: هرکس الان جمهوری اسلامی را با چهل سال پیش مقایسه کند مشاهده می‌کند که جمهوری اسلامی ایران روز به روز با ثبات‌تر، با عظمت‌تر و مقتدرتر شده و عمق محبوبیت جمهوری اسلامی در بین مردم مسلمان دنیا و ملت‌های آزاده دنیا افزایش پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: ما باید متوجه باشیم مدیریت ولایت فقیه که نشانه ظرفیت اسلام ناب و مکتب تشیع است توانسته انقلاب اسلامی را در چنین موقعیت بالا و برتری بنشاند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) یاد آور شد: امروزه خود امریکایی‌ها هم به قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند، نه یک فرد بلکه تمام موسسات علمی و سیاسی امریکا به شکست سیاست‌های امریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران و پیروزی ملت ایران اذعان دارند.

وی هشدار داد: حتما استکبار جهانی وقتی از مسیر نظامی و تهاجم فرهنگی و از مسیر محاصره اقتصادی شکست می‌خورد روش خود را تغییر می‌دهد و با توجه به قدرت مادی و رسانه‌ای که برای خود مهیا کرده است تلاش می‌کند جنگ روانی مستمر خود را علیه جمهوری اسلامی به کار بگیرد و روی مسائل داخلی ما متمرکز شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن صحنه دیگری را در اقتصاد علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده گفت: اینکه ما در اقتصاد خود دچار مشکل هستیم به دلیل این است که ما در مسائل اقتصادی از مختصات حکومت دینی فاصله گرفته‌ایم، اگر ما نظام اقتصادی خود را بر مبنای مدیریت الهی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری قرار داده بودیم بدون تردید الان این مشکلات را نداشتیم.

وی تاکید کرد: ما در مسائل نظامی و دفاعی به مختصات اسلامی عمل کردیم و مکتب دفاعی اسلام را احیا کردیم و راهبرد دفاعی امنیتی ما که از طول دوران دفاع مقدس شکل گرفت ما را از مرحله دفاعی به مرحله بازدارندگی رساند.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای علی باقری معاون سیاسی وزیر  خارجه ایران در مورد سیاست همسایگی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی ویژه خبری گفت :در طول این مدت بحث اساسی که مطرح بود، این بود که ما به دنبال تنش نیستیم. ما در طول هفت ماه گذشته از همه‌ی ظرفیت‌های خودمان چه ملی، چه منطقه‌ای و چه بین المللی استفاده کردیم تا تنش در سطح منطقه تسری پیدا نکند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ما در چارچوب سیاست همسایگی،  تعامل بسیار به هم پیوسته‌ای را با کشور‌های همسایه ایجاد کردیم. این امروز یک سرمایه‌ی ارزشمند برای جمهوری اسلامی ایران برای مواجهه با دشمن منطقه و طرفی است که همواره به دنبال اخلال و ثبات زدایی از منطقه است و همیشه توانسته منافع نامشروع خودش را از طریق قلدری تعقیب بکند.  تحکیم پیوند‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های منطقه  فضای جدیدی را در منطقه ایجاد کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تعامل ایران با کشورهای منطقه در زمان پاسخ به رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیام پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی برای منطقه

کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران هم قدرت و هم این اراده را دارد که به مخل امنیت منطقه اجازه ندهد امنیت منطقه را مختل کند.
جمهوری اسلامی به کسی اجازه شیطنت، اشتباه یا دیوانگی در منطقه را نمی دهد. 
 هزینه ی بی ثباتی را باید طرفی بدهد که ثبات زدا است.
همه ما یعنی کشورهای حوزه ی  خلیج فارس بر این نکته اذعان داریم که  مناسبات سیاسی مبتنی بر اعتماد متقابل باید با روابط مستحکم و به هم پیوسته ی اقتصادی تضمین بشود که لازمه آن ثبات و امنیت است. ایران در این قضیه نشان داد  که ضامن این امنیت است. این برای کشورهای منطقه اطمینان بخش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در خدمت منافع و امنیت ملی ایران

ایران توانمندی ثبات ساز نظامی خودش را از جایی اجاره نکرده و وابستگی به کسی ندارد، چون اگر از جایی گرفته بود باید بالاخره منافع آن طرفی که این توانمندی را در اختیار ایران قرار داده باید رعایت کند؛ این داشته و سرمایه ایرانی است و لذا صرفا ما به دنبال امنیت ملی خودمان هستیم صرفا به دنبال صیانت از تمامیت ارضی خودمان هستیم لذا این داشته خودمان را برای آن به کار می گیریم، این برای کشورهای منطقه هم اطمینان بخش هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جمهوری اسلامی ایران وزنه ثبات ساز در حوزه شامات و خلیج فارس 
ایران وزنه ثبات بخش بین مناسبات در خلیج فارس و منطقه شامات است؛ عملیات وعده صادق تبلور  این نقش ثبات ساز بین حوزه خلیج فارس و حوزه شامات بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد