Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال معتقد است که گل استقلال در نیمه دوم سالم بوده و به اشتباه مردود شده است.

به گزارش “ورزش سه” سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری فوتبال ایران در نقد داوری زاهدی‌فر در بازی پدیده و استقلال تهران گفت:


در دقیقه ۱۰ محمد دانشگر در حالی مهاجم تیم پدیده را در بیرون محوطه جریمه با خطا متوقف کرد که این بازیکن تمام شرایط فرصت آشکار گلزنی را داشت و بنابراین جریمه این خطا مطابق با قانون کارت قرمز بود که داور اعتقادی به آن نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۳ فرشید اسماعیلی وارد محوطه جریمه شد که مدافع پدیده بدون اینکه شانسی برای تصاحب توپ داشته باشد بر روی این بازیکن خطای پنالتی انجام داد. در دقیقه ۴۵ یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه استقلال رخ داد که به دلیل واضح نبودن تصویر از کارشناسی آن معذور هستم. در دقیقه ۵۳ اشتباه کمک داور بازی در اعلام اوت باعث اعتراض بازیکن پدیده و کارت زرد زاهدی‌فر همراه شد.

 

وی در ادامه گفت:


در دقیقه ۵۴ خطای مدافع استقلال بر روی خلعتبری در پشت محوطه جریمه از چشم‌های داور دور ماند. در دقیقه ۵۶ زاهدی‌فر به خوبی خطای خلعتبری بر روی وریا غفوری را آوانتاژ داد و در ادامه و‌ بعد از توقف بازی با کارت زرد او را جریمه کرد.

 

 

مظفری‌زاده در خصوص صحنه جنجالی این دیدار نیز گفت:


در دقیقه ۷۸ رحیم شاهین کمک داور مسابقه به اشتباه پرچم خودش را به نشانه آفساید بالا برد و در این مورد خطا و گل صحیح استقلال را مردود اعلام کرد. البته در این میان بحثی در مورد خطا هم وجود داشت که به نظرم هیچ خطایی هم رخ نداد. در دقیقه ۸۸ هم اخراج صیادمنش به دلیل اعتراض بیش از حد درست بود و هیچ ایرادی نداشت. متاسفانه تیم داوری تمرکز لازم برای قضاوت در این دیدار را نداشته و در چند صحنه تاثیرگذار دچار خطا شدند.

کمیته داوران سعید مظفری زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران سعید مظفری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم

همایون بهزادی، ملقب به سرطلایی یکی از مهم‌ترین نام‌های تاریخ پرسپولیس و ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم