Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره تساوی با استقلال تهران گفت: از هواداران مشهدی که تا تهران آمدند تشکر می‌کنم. موقعیت‌های زیادی گیر هر دو تیم نیامد چون به هم فضا نمی‌دادند. برای ما گرفتن یک امتیاز از استقلال در تهران ارزشمند بود. حساسیت زیاد بود و در کورس بالای جدولی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در سه بازی اخیر برنده بود و فکر می‌کردند بازی جذاب می‌شود اما تمرکز روی دفاع از سوی دو تیم مورد توجه قرار گرفت.

او درمورد ناراحتی خلعتبری بعد از تعویض گفت: او دوست دارد تا آخر بازی به تیم کمک کند و از خودش ناراحت است. مغز متفکر و بازیکن دوست داشتنی تیم ماست. این ناراحتی به حس خودش برمی‌گردد که دوست دارد بیشتر به تیم کمک کند.

گل‌محمدی در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر استقلال هم حاضر شد و گفت: انتظار داشتیم یک بازی جذاب و زیبا و پر گل داشته باشیم اما نبود. دو تیم تمرکز دفاعی بیشتری داشتند و گل نخوردن برای هر دو تیم بسیار مهم بود و همین مساله باعث شد تا موقعیت‌های زیادی ایجاد نشود. گرفتن یک امتیاز از استقلال در این ورزشگاه و برابر هواداران ارزشمند بود. بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و تمرکز خوبی داشتند تا موقعیت به حریف ندهیم. از نتیجه‌ای که گرفتیم راضی هستم اما از شکل کل بازی که جذاب نبود، راضی نیستم. در هر صورت به بازیکنانم برای نیم فصل سختی که داشتیم و ۳۱ امتیاز گرفتیم، تبریک می‌گویم. با تمام مشکلات و محدودیت ها و امکانات کمی که داریم، کار سختی بود. از بازیکنان و هواداران تشکر می کنم. هواداران امروز به ما دلگرمی دادند و توانستند با حضور خود از تیم ما حمایت کنند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت:: عملکرد بازیکنان در نیم فصل اول خیلی خوب بود. در یکی دو پست باید خود را تقویت کنیم و بازیکن جذب کنیم اما این موضوع به بودجه باشگاه ارتباط دارد و این موضوع در کل به مباحث مالی باشگاه مربوط است و اگر بودجه باشد، بازیکن خوب اضافه می شود اما احتیاج به بازیکن خاصی نداریم. در ادامه البته تیم خود را آنالیز می کنیم تا ببینیم در چه پستی بازیکن نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که پدیده در نیم فصل مانند فصل های گذشته نتیجه گرفته و آیا این روند با مشکلات ادامه دارد، بیان کرد: این نتایج حاصل تلاش همه مجموعه پدیده و خصوصا بازیکنانی بود که توانستند ۳۱ امتیاز کسب کنند. انگیزه های بازیکنان دلیل اصلی این اتفاق است و آن‌ها برای پیشرفت تلاش می‌کنند تا خود را به عنوان بازیکن بزرگ و در حد تیم ملی معرفی کنند. یک همت و اراده برای پیشرفت تیم وجود دارد. نمی دانم کی این اتفاق رخ می دهد اما احتمالا بخش خصوصی این تیم را دست بگیرد. خبرهایی هست اما دقیق آن را نمی دانم.  در ادامه ما به حمایت نیاز داریم و باید خودمان را باید برای نیم فصل دوم آماده کنیم. فرصت خوبی حدود ۵۰ روز داریم تا نقاط ضعف و قوت خود را ترمیم کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که تیم شما شبیه به استقلال خوزستان است و آیا می‌توانید مانند این تیم قهرمان شوید، گفت: قهرمان شدن یک سری امکانات می خواهد. باید چیزهایی داشته باشیم که دیگران نداشته باشند. ما مشکلات مالی زیادی داریم و قهرمان شدن کار راحتی نیست. ما در هر صورت باشگاهی هستیم که سخت تلاش می کنیم تا سه امتیاز هر بازی را به دست بیاوریم. باید واقع بین باشیم که قهرمان شدن کار راحتی نیست و امکانات می خواهد. ما از این امکانات محروم هستیم و باید سرمایه گذاری زیادی داشته باشیم. این سرمایه گذاری باعث ایجاد شخصیت در جمع بازیکنان می شود تا آنها به قهرمانی فکر کنند. ما هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم اما چیزی که مشخص است این است که ما آرزوهای بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به این آرزوها تلاش می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی تیم ملی گل محمدی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو نبردی تعیین کننده در راه قهرمانی لالیگا بود. بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال داشت و باید دیشب در برنابئو برنده می‌شد تا امیدهایش را زنده کند اما گل دقیقه 91 جود بلینگام اجازه نداد بارسا به یک امتیاز هم برسد.

رئال حالا یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و به فاصله تنها 6 هفته تا پایان فصل، هفت امتیاز دیگر می‌خواهد تا قهرمانی خود را مسجل کند. ضمن اینکه رئال در بازی‌های رودررو با بارسا نیز بهتر نتیجه گرفته و هر دو را برده است که این هم یک مزیت دیگر است.

رئال و بارسا در سه هفته پیش رو بازی‌های مهمی پیش رو دارند. رئال جمعه به زمین سوسیداد می‌رود و بارسا دوشنبه میزبان والنسیاست. در هفته 34 رئال میزبان کادیز است و بارسا به زمین خیرونا می‌رود. رئال در هفته 35 میهمان گراناداست و بارسا میزبان سوسیداد. با فرض اینکه رئال و بارسا دو بازی بعدی خود را برنده شوند، رئال می‌تواند در هفته 35 و تساوی برابر گرانادا نیز قهرمانی خود را قطعی کند. 

بدیهی است که در صورت امتیاز از دست دادن بارسا در دو بازی بعدی و برتری رئال، قهرمانی رئال زودتر نیز مسجل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • تکلیف ۲ گروه مشخص می‌شود