Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@02:10:55 GMT

واکنش افشین قطبی به اختلافش با شجاعی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۵۳۰

به گزارش وانانیوز، 

افشین قطبی، سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی بیان کرد: تراکتورسازی تیم پرمهره‌ای بوده و ۹ امتیاز از ما جلوتر است. می‌دانم فردا ۱۰۰ هزار هوادار باتعصب برای تشویق به استادیوم می‌آیند. سیزدهمین تمرین را با فولاد انجام دادم و سعی کردم روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد سالاروند را به دلیل محرومیت نداریم اما بقیه بازیکنان بازی خواهند کرد. مطمئنم با روحیه خوبی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت.

او افزود: یکی از دلایل آمدنم به فولاد، این بود که دیدم عشق به فوتبال در اهواز بالاست. هدف‌های بزرگی برای این باشگاه دارم و می‌خواهم از استعدادهای موجود استفاده کنم. تیم‌های اصلی را به تیم‌های پایه متصل خواهم کرد.

قطبی در پاسخ به پرسشی درباره اختلاف با مسعود شجاعی از جام ملت‌های ۲۰۱۱ گفت: ما باید ابتدا درباره احسان حاج صفی صحبت کنیم. همه می‌دانند این بازیکن یکی از بهترین دفاع چپ‌های‌ آسیاست. بازیکنی که به ما (اشاره به بازی سال‌های پیش پرسپولیس و سپاهان) گل زد و باعث شد ما در دقیقه ۹۷ گل قهرمانی را بزنیم. با شجاعی نیز هیچ مشکلی ندارم و بعد از آن روز، دو بار دیدار داشتیم. شجاعی در جام‌ملت‌های آسیا در فرم خوبی قرار داشت اما به دلیل آنفولانزا افت کرد. خیلی دوست داشتم او برای تیم ملی در جام ملت‌ها بازی کند. ضمن این که می‌خواستم دژاگه نیز در تیم من باشد اما او فکر خوبی کرد و در زمان خوبی به ایران آمد. این سه بازیکن برای من دوست داشتنی هستند.

سرمربی فولاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: عشق به فوتبال در خوزستان و استادیوم جدیدشان موج می‌زند. مدیریت دکتر رضایی و شناختم از او، اثبات کرد این همکاری می‌تواند مثبت باشد. من کار سخت را دوست دارم. همیشه راجع به دل شیر صحبت می‌کردم و می‌خواهم یک بار دیگر این موضوع را ثابت کنم. همه می‌توانند یک تیم پرمهره را اداره کنند اما کم‌تر کسی می‌تواند تیمی مثل فولاد را که وضعیت خوبی در جدول ندارد، جمع و جور کند.

قطبی افزود: همیشه تیم تراکتورسازی و هوادارانش را دوست داشتم و پیش‌تر نیز صحبت‌هایی برای مربی‌گری در این تیم انجام شده بود اما هیچ‌گاه توفق حضور در این تیم را پیدا نکردم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم

بی پروایی صحبت‌های آقای دانشمند درباره موسیقی و رفتن به کنسرت در یک گفتگوی خودمانی نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد که در فیلم زیر می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رویداد ۲۴

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • رحماء بینهم/ شعری که افشین علا در واکنش به بازگشت گشت ارشاد سرود
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم