Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:56:43 GMT

سلیمانی: گل استقلال به اشتباه مردود اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۵۵۴

کارشناس داوری فوتبال معتقد است که گل استقلال در وضعیت سالم به ثمر رسید و صیادمنش در شرایطی که آفساید نبود در بازی مداخله کرد و کمک داور دوم اشتباه تأثیرگذاری داشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ، یدر سلیمانی، کارشناس داوری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده درباره قضاوت تیم داوری این دیدار اظهار داشت: قضاوت محمد‌حسین زاهدی‌فرد با دوندگی‌هایی که انجام داد، خوب بود و کارت‌های زرد و آوانتاژهایی که داد هم کاملاً درست بود، اما کمک داور دوم اشتباه تأثیرگذاری در بازی داشت که عملکرد تیم داوری را زیر سؤال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقیقه یک: کمک داور دوم در اعلام آفساید مهاجم پدیده اشتباه کرد.

 

دقیقه 11: خطای دانشگر روی مهاجم پدیده در پشت محوطه جریمه استقلال به درستی اعلام شد و کارت زرد هم به خاطر جلوگیری از حمله کافی بود.

 

دقیقه 53: کمک داور دوم در اعلام پرتاب اوت اشتباه کرد در صورتی که باید به نفع بازیکنان پدیده اعلام می‌شد و باعث اعتراض بازیکنان پدیده شد که داور بازیکن پدیده را با کارت زرد مواجهه کرد.

 

دقیقه 79: گل استقلال در وضعیت سالم به ثمر رسید و صیادمنش در شرایطی که آفساید نبود در بازی مداخله کرد و کمک داور دوم اشتباه تأثیرگذاری داشت.

 

 

دقیقه 83: اخطار به صیادمنش به دلیل خطا روی دروازه‌بان پدیده صحیح بود.

 

دقیقه 88: اعتراض صیاد‌منش با شوت کردن توپ منجر به دریافت کارت زرد دوم شد که اخراج وی صحیح بود.

 

در کل قضاوت داور و کمک اول خوب بود و کمک داور اول پنج مورد اعلام آفساید کرد که همگی درست بود، اما کمک داور دوم در پنج مورد تصمیم سه مورد اشتباه کرد که در نتیجه بازی هم تأثیر داشت.

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!

به گزارش "ورزش سه"، ایلشن داوودی پور که به نظر بسیاری از کارشناسان پدیده جدید والیبال ایران در پست پاسوری است و پاس های او همه را یاد سعید معروف انداخته او بود در لیست جدید تیم ملی جایی ندارد.

در حالی که داوودی‌پور در تمرینات بسیار با انگیزه ظاهر شده بود، اما گویا قد کوتاه او و همچنین کم تجربگی اش باعث شد تا موریسیو موتا پائز روی نام او قلم قرمز بکشد تا خاطره خط خوردن از تیم ملی جوانان برای او زنده شود.

بدون شک کادر فنی تیم ملی می‌توانست با تدبیر بیشتری این پاسور آینده دار و با انگیزه را در تیم ملی حفظ کند که این اتفاق نیفتاد تا بین بازیکنان خط خورده ای که از حضور در تیم ملی انصراف نداده بودند ایلشن داوودی پور خط خورده قلمداد شود.

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!