Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال استقلال همچون هم‌تیمی‌هایش انتقادات تندی درباره ناداوری علیه تیمش کرد.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری بعد از تساوی استقلال و پدیده در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی خوبی بود و روند رو به پیشرفت تیممان را حفظ کردیم. این تنها بازی‌ای بود که پدیده هیچ موقعیتی در آن نداشت. چیزی که نتیجه بازی را تعیین کرد، داور بود که به افتضاح‌ترین شکل ممکن گل ما را نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها بازی امروز نبود و در بازی پیکان هم از داوری ضربه خوردیم. در بازی با فولاد دو امتیاز، در بازی با سپاهان سه امتیاز و امروز هم دو امتیاز از دست دادیم. اگر داوران دقت می‌کردند امروز صدر جدول بودیم. بازی را نگاه کنید و همه چیز را در بیاورید.

او در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا قبول دارد داوری‌ها به سود یک تیم خاص است و بقیه تیم‌ها ضرر می‌کنند، عنوان کرد: صد درصد همینطور است. ببینید چطور برای تیم‌های دیگر پنالتی گرفته می شود. بازی فولاد توپ به دست بازیکن حریف خورد اما پنالتی نگرفتند. بازی با سپاهان هم یک پنالتی گرفته نشد. در بازی حذفی با سایپا پنالتی سوم را نگرفتند. نمی‌دانم با استقلال چه کار می‌کنند. آن از ابتدای فصل که بازیکنان یکی پس از دیگری رفتند و هیچ کس مسئولیت تیم را قبول نکرد درحالیکه ما می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم و این هم از امسال. از اول فصل می‌جنگیم و تازه تیممان خوب شده اما داوری به ما ضربه می‌زند. اگر استقلال را اذیت نکنند قطعا قهرمان می‌شویم.

غفوری همچنین درباره مشکلات مالی و مطالبات بازیکنان افزود: مدیریت باشگاه تلاشش را می‌کند و بالاخره باید این مشکل حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پديده مشهد وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سرخ‌ها به پایان رسید تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران در صدر جدول قرار گیرد.

نوذر رودنیل کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: گل اول پرسپولیس کاملاً درست بود و بازیکن نفت پیش از بر خواستن دانیال اسماعیلی فر تعادل خود را از دست داد و بازیکن پرسپولیس نقشی روی زمین خوردن بازیکن نفت نداشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دقیقه ۱۳ بار دیگر به گل رسید که به درستی این گل آفساید اعلام شد. پس از آن و در نیمه اول گئورگی گولسیانی بازیکن نفت را نقش بر زمین کرد که داور به درستی به مدافع پرسپولیس کارت نشان داد.

او خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ بازیکن نفت مانع از ایجاد حمله برای پرسپولیس شد و باید اخطار می‌گرفت و در دقیقه ۶۰ به سود نفت باید کرنر گرفته می‌شد که داور به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

کارشناس داوری در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس گفت: در دقیقه ۶۹ و در حالی که بازیکن نفت پشت به توپ بود اما توپ به دست او برخورد کرد و مانع از رسیدن آن به بازیکن پرسپولیس شد و پنالتی به درستی گرفته شد.

کد خبر 6082151

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست