Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام عدل ستا عصر پنجشنبه در یازدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه، زندانیان آزاد شده ای که بدنبال ایجاد شغل هستند و بیمارانی که توان پرداخت هزینه های درمانی خود را ندارند، حتی در صورت نداشتن سپرده، می توانند تسهیلات با نرخ سود 2 درصد دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: پرداخت این نوع تسهیلات کم بهره در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده و اقشار ضعیفی است که از پرداخت هزینه های درمانی ناتوان هستند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: اخیرا با شرکت ملی فرش ایران نیز تفاهم نامه ای امضا کرده ایم که براساس آن، کسانی که می خواهند فرش بخرند، می توانند از تسهیلات این بانک تا سقف 200 میلیون ریال استفاده کنند.
وی اضافه کرد: طرحی در بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه شده که طبق این طرح، خیرین می توانند مبلغی را (هر چند اندک) به عنوان وقف در اختیار این بانک قرار دهند تا از محل وجوه آن، تسهیلات به اقشار ضعیف پرداخت شود.
عدل ستا با بیان اینکه این بانک بالاترین رشد منابع را در بین بانک های استان در 2 سال گذشته داشته است، یادآور شد: در سال جاری یک هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 17 هزار نفر در استان کردستان پرداخت کرده ایم.
رئیس خانه صنعت و معدن کردستان هم در این مراسم رسالت اصلی بانک ها را کمک به پروژه های عمرانی و تولیدی اعلام کرد و گفت: بانک ها باید در راستای حمایت از تولید و اقتصاد و بدنبال آن توسعه استان گام بردارند.
عبدالله کاردانی تسهیلات پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران را بسیار ارزشمند دانست و افزود: انتظار داریم این بانک نرخ کارمزد تسهیلات را در امور خیریه به صفر برساند.
نماینده مجمع خیرین کردستان هم گفت: در سال 96 و امسال 120 نفر را برای دریافت تسهیلات به بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی کردیم.
کریمی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات پرداختی این بانک 2 تا 4 درصد است، افزود: امیدواریم بانک های دیگر نیز در راستای پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک به نیازمندان ما را کمک کنند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک‌های دولتی در 22 آذرماه سال 1386 افتتاح شد و با 300 شعبه آغاز به کار کرد.  این بانک هم‌ اکنون مالک شبکه‌ای از 568 شعبه در سراسر ایران است.
در حال حاضر این بانک در استان کردستان هم با 14 شعبه و 79 نفر پرسنل مشغول به فعالیت هستند.
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف ایجاد اشتغال حمایت از تولید صنعت و معدن فرش قرض الحسنه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود