Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:26:53 GMT

بازی مقابل سایپا سخت است اما آماده ایم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۶۳۳

بازی مقابل سایپا سخت است اما آماده ایم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سایپا تیم یک دستی است و خودمان را برای بازی سخت برابر این تیم آماده کرده ایم.

به گزارش ایرنا پائولو سرجیو پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران گفت: یکی از سخت ترین بازی های این فصل را فردا برابر سایپا پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سایپا تیم یک دست و منسجمی است که امتیاز گرفتن از این تیم کار ساده ای نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان صنعت نفت خود را برای یک بازی کاملا سخت آماده کرده اند هر چند که کرار جاسم و اکبر ایمانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
سرجیو با اشاره به شکست بازی هفته گذشته تیمش برابر سایپا در رقابت های جام حذفی گفت: آن شکست واقعی نبود زیرا ما خیلی بهتر از سایپا بازی کردیم ولی روی ضربات ایستگاهی مغلوب شدیم.
وی افزود: در طول هفته بارها تیم سایپا را برای بازیکنان نفت تشریح کردیم و قبلا هم نشان دادیم برابر چنین تیم هایی می توان نتیجه گرفت.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: مصطفی احمدی مدافع کناری ما نیز در این دیدار بدلیل مصدومیت غایب خواهد بود و کار ما در غیاب سه بازیکن اصلی بسیار سخت می باشد.
به گزارش ایرنا علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران به نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و سایپا تهران نرسید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا جمعه از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور میزبان سایپا تهران است.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را از ابتدای نیم فصل دوم هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت و در اولین مسابقه خود به مصاف آلومینیوم در اراک رفت که این بازی با یک گل به سود اراکی‌ها به پایان رسید.

اوسمار پس از آن بازی هیچ شکستی را تجربه نکرد و به جز تساوی برابر استقلال، تمام دیدارهایش را با پیروزی پشت سر گذاشت تا حمایت هواداران پرسپولیس را نیز به دست بیاورد.

اگرچه پرسپولیس برای دیدار حساس حذفی برابر آلومینیوم در اراک با چالش مصدومیت عالیشاه و بیرانوند رو به رو است اما آنها در بازی هفته شانزدهم به علت بسته بودن پنجره زمستانی‌شان، اجازه استفاده از ستاره‌های جدید خود را نداشتند.

عیسی آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف سه بازیکن جدید پرسپولیس هستند که با اضافه شدن به اسکواد سرخ‌ها تاثیر زیادی در موفقیت‌های این تیم داشته‌اند. پرسپولیس حالا می‌تواند برای جبران شکست لیگ مقابل آلومینیوم، امیدوار به درخشش این ستاره‌ها در اراک باشد.

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)