Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:53:59 GMT

ذوب ‌آهن تیم نامی نو را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۶۳۶

ذوب ‌آهن تیم نامی نو را شکست داد

اصفهان- ایرنا- تیم ذوب آهن در هفته پنجم هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه ‌های کشور روز پنجشنبه در سه ست پیاپی تیم نامی را در اصفهان شکست داد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر امروز در سالن ورزشی شهید میثمی اصفهان برگزار شد، تیم ذوب آهن در ست نخست با نتیجه 25 بر 14 و در ست دوم با نتیجه 25 بر 22 و در ست سوم با نتیجه 25بر 19 به پیروزی رسید و توانست بانتیجه سه بر صفر برنده میدان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نرگس افشین داور اول و ماندانا مطیع داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
در جدول رده‌ بندی ذوب‌ آهن با 14 امتیاز صدرنشین است و پیکان با 13 و توپکا با 9 امتیاز دوم و سوم هستند، نامی‌نو با 6، مبنا تجارت کاسپین با سه و شهرداری سمنان بدون امتیاز در مکان‌های بعدی قرار دارند.
/6026/7141

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر واليبال اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل بایرن در خانه دارمشتات


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات این هفته بایرن مونیخ با نتیجه ۵ بر ۲ میزبانش دارمشتات را شکست داد. جمال موسیلا (۲ گل)، هری کین، سرژ گنابری و ماتیاس تل برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند. در سایر دیدارها، اشتوتگارت با ۳ گل هوفنهایم را شکست داد. هایدنهایم و مونشن گلادباخ به تساوی یک بر یک رسیدند. ماینتس با نتیجه ۲ بر صفر بوخوم را از پیش رو برداشت. یونوین برلین ۲ بر یک از سد وردربرمن گذشت و آگزبروگ ۳ بر یک ولفسبورگ را از پیش رو برداشت. در ادامه مسابقات این هفته، بایرلورکوزن صدرجدولی میهمان فرایبورگ است و دورتموند با آینتراخت فرانکفورت دیدار می‌کند. در جدول بایرلورکوزن با ۶۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بایرن مونیخ با ۶۰ و اشتوتگارت با ۵۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • سون هیونگ مین: شکست ۳-۰ برابر فولام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
  • ملی پوشان گلبال ایران از صعود به نیمه نهایی باز ماندند
  • حالِ هندبال بانوان نصف‌جهان بهتر می‌شود
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • پیروزی پرگل بایرن در خانه دارمشتات
  • ژیرونا قهرمانی را به رئال تعارف زد!
  • توپخانه اشتوتگارت: سه گل در کیسه هوفنهایم
  • شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل طبیعت در دیدار دوم پلی آف