Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در کردستان به امضاي تفاهم نامه با سازمان زندان ها و مجمع خيرين سلامت اشاره کرد و گفت: اين بانک به زندانيان و افراد بي بضاعتي که از سوي سازمان زندان ها يا نهادهاي حمايتي معرفي شوند، تسهيلات بانکي با کارمزد 2 درصد پرداخت مي کند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شهرام عدل ستا عصر پنجشنبه در يازدهمين سالگرد تاسيس بانک قرض الحسنه مهر ايران اظهار داشت: براساس اين تفاهم نامه، زندانيان آزاد شده اي که بدنبال ايجاد شغل هستند و بيماراني که توان پرداخت هزينه هاي درماني خود را ندارند، حتي در صورت نداشتن سپرده، مي توانند تسهيلات با نرخ سود 2 درصد دريافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: پرداخت اين نوع تسهيلات کم بهره در راستاي کمک به ايجاد اشتغال براي زندانيان آزاد شده و اقشار ضعيفي است که از پرداخت هزينه هاي درماني ناتوان هستند.
مدير شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران افزود: اخيرا با شرکت ملي فرش ايران نيز تفاهم نامه اي امضا کرده ايم که براساس آن، کساني که مي خواهند فرش بخرند، مي توانند از تسهيلات اين بانک تا سقف 200 ميليون ريال استفاده کنند.
وي اضافه کرد: طرحي در بانک قرض الحسنه مهر ايران ارائه شده که طبق اين طرح، خيرين مي توانند مبلغي را (هر چند اندک) به عنوان وقف در اختيار اين بانک قرار دهند تا از محل وجوه آن، تسهيلات به اقشار ضعيف پرداخت شود.
عدل ستا با بيان اينکه اين بانک بالاترين رشد منابع را در بين بانک هاي استان در 2 سال گذشته داشته است، يادآور شد: در سال جاري يک هزار و 700 ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه به 17 هزار نفر در استان کردستان پرداخت کرده ايم.
رئيس خانه صنعت و معدن کردستان هم در اين مراسم رسالت اصلي بانک ها را کمک به پروژه هاي عمراني و توليدي اعلام کرد و گفت: بانک ها بايد در راستاي حمايت از توليد و اقتصاد و بدنبال آن توسعه استان گام بردارند.
عبدالله کارداني تسهيلات پرداختي بانک قرض الحسنه مهر ايران را بسيار ارزشمند دانست و افزود: انتظار داريم اين بانک نرخ کارمزد تسهيلات را در امور خيريه به صفر برساند.
نماينده مجمع خيرين کردستان هم گفت: در سال 96 و امسال 120 نفر را براي دريافت تسهيلات به بانک قرض الحسنه مهر ايران معرفي کرديم.
کريمي با اشاره به اينکه نرخ سود تسهيلات پرداختي اين بانک 2 تا 4 درصد است، افزود: اميدواريم بانک هاي ديگر نيز در راستاي پرداخت تسهيلات کم بهره و کمک به نيازمندان ما را کمک کنند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ايران با سرمايه اوليه 15 هزار ميليارد ريال و با مشارکت بانک‌هاي دولتي در 22 آذرماه سال 1386 افتتاح شد و با 300 شعبه آغاز به کار کرد.  اين بانک هم‌ اکنون مالک شبکه‌اي از 568 شعبه در سراسر ايران است.
در حال حاضر اين بانک در استان کردستان هم با 14 شعبه و 79 نفر پرسنل مشغول به فعاليت هستند.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌شرقی تدارک دیده شده است.
وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادسازی ۳۴۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در سال گذشته بیان کرد: خیران تنها تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

دیگر خبرها

  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال