Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست ودومین یادواره ۱۲۰ شهید شهرستان انار با حضور اقشار مختلف مردم ومسئولین شهرستان انار وهمچنین سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسنی سعدی مدیر کل بنیاد شهید استان در امام زاده محمد صالح (ع) انار برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء وخانواده معزز انان گفت: شهیدان کسانی هستند که درعرصه‌های مختلف جان فشانی کردند وجان خود را تقدیم اسلام واهل بیت (ع) نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه عزت وعظمت وامنیت واقتدار ما مدیون خون پاک شهیدان است وما باید از شهیدان درس والگو بگیریم.

حجت الاسلام منتظری گفت: شهدا ما با مدیریت جهادی توانستند پیروز شوند وما هم باید رهرو راه شهدا و ولایت باشیم.

در ادامه سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است که گوشه‌ای از رشادت‌ها وفداکاری‌های شهدا را به نسل جوان که بصورت عینی دوران ۸ سال دفاع مقدس را درک نکرده اند یاد آوری کنیم.

وی گفت: چهل سال است که دشمنان ما انقلاب اسلامی را به جنگ ودرگیری قومی وایجاد ناامنی مرزی واخیرا تحریم اقتصادی تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند ومقتدرانه در مقابل دشمن بایستد.

این مراسم با مداحی وسینه زنی همراه بود و درحاشیه این مراسم نمایشگاهی از جنگ وجبهه با عنوان از خاک تا افلاک برپا شده بود.

درپایان قبور مطهر شهدا عطر افشانی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران بنیاد شهید امام جمعه سپاه پاسداران انقلاب نسل جوان سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی جنگ تحریم اقتصادی رهبر معظم انقلاب خاک انقلاب اسلامی تحریم اقتصادی جنگ رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است