Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری، مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم باید پدیده را شکست می‌داد و مدعی قهرمانی می‌شد، اما ترمز آبی‌پوشان را کشیدند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، پژمان منتظری درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: به نظرم نمی‌توانیم درباره این بازی صحبت کنیم، اما نقش داور بازی از همه پُررنگ‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه استقلال در این چند هفته از داوری ضرر کرده است و نمی‌توانیم صحبت خاصی را مطرح کنیم. فرق استقلال و سایر تیم‌های بالای جدولی این است که حق تیم‌مان را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: زمانی که تیم‌های دیگر گیر می‌کنند و روز بدی دارند، به آنها کمک می‌شود. کاری به سهوی یا عمدی بودن این اشتباهات ندارم، اما نمی‌دانم چرا در این چند هفته و شاید این سه چهار سال این اتفاقات می‌افتد. چرا یک بار استقلال از داوری‌ها سودی نمی‌بَرَد؟ ما باید در این مسابقه پیروز و مدعی قهرمانی می‌شدیم، اما ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم اینقدر قوی باشیم که در چند جبهه بجنگیم، نه فقط در داخل زمین.

سیدمهدی رحمتی: چرا باید همه تیم‌ها در مورد داوری به یک نتیجه مشترک برسند؟روزبه چشمی: گل ما مطابق کدام قانون آفساید بود؟!

 

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا معتقد است داوری‌ها به سمت یک تیم است یا خیر، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا جایی که باید به حق‌مان برسیم، نمی‌رسیم و اختلاف استقلال با سایر تیم‌های بالای جدول در این است. این تماشاگران گناه دارند. چند بار باید این اتفاقات بیفتد؟ ما کمک اضافه‌ای نمی‌خواهیم، فقط می‌خواهیم حق استقلال را بدهند. حالا آقایان مصاحبه می‌کنند که در یک صحنه، بازیکن استقلال باید از زمین اخراج می‌شد یا یک پنالتی برای پدیده باید گرفته می‌شد. بس کنید دیگر! استقلال یک گل سالم زد، اما حقش را خوردند.

منتظری در مورد اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان علیه داوری برخورد می‌کند، گفت: ما حرف بدی نزدیم. گل سالمی زدیم و همه آن را دیدند. حالا می‌خواهند محروم کنند، همه اعضای تیم را محروم کنند.

انتهای پیام/

R7869/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران پژمان منتظری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران پژمان منتظری لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است