Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:36:37 GMT

شالکه، حریف احتمالی رئال و بارسا در چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۷۱۶

شالکه، حریف احتمالی رئال و بارسا در چمپیونزلیگ

پس از اتمام دور گروهی لیگ قهرمانان، در نهایت سه تیم از اسپانیا یعنی رئال، بارسا و اتلتیکو مجوز حضور در یک هشتم نهایی را به دست آوردند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال هرچند شب گذشته با سه گل مغلوب زسکا شد ولی صعودش به عنوان تیم اول را قطعی کرده بود. بارسا نیز در گروهی که در آن تاتنهام و اینتر حضور داشتند تیم اول شد ولی اتلتیکو با تساوی روز آخر برابر بروژ، قافیه صدرنشینی را به دورتموند باخت و تیم دوم گروهش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دوشنبه ساعت 14.30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. در این قرعه کشی تیم های یک کشور به یکدیگر برخورد نخواهند کرد.

 

 

 

 

طبق گزارش میسترچیپ که در آاس بازتاب داشته، قرعه احتمالی هر یک از سه تیم اسپانیایی حاضر در این مرحله بررسی شده است.

 

رئال مادرید: رئال در این مرحله با تیم های اول گروه های دیگر یعنی پورتو، دورتموند، پی اس جی، بایرن، یووه و سیتی برخورد نمی کند اما شانس برخوردش با شالکه 17.70 و بیشتر از دیگر تیم های دوم است.  تاتنهام با 17.21، لیورپول و لیون با 17.19، یونایتد با 17.10 و آژاکس 13.59 درصد شانس های بعدی هستند.

قطعا برخورد به هر یک از سه تیم انگلیسی می تواند دردسرساز باشد. شالکه قطعا حریفی مناسب تر برای کهکشانی ها خواهد بود.

 

 

 

 

 

بارسا: بارسا شانس برخورد به رم، آژاکس، شالکه، لیون، یونایتد و لیورپول را خواهد داشت. احتمال رویارویی آبی اناری ها با شالکه بیشتر از سایر تیم هاست(18.3 درصد)

لیورپول، یونایتد و لیون با 17.21، رم با 16.08 و آژاکس با 13.8 درصد در رده های بعدی قرار دارند.

 

طبق این گزارش، شانس برخورد اتلتیکو با سیتی در یک هشتم نهایی نیز بیشتر از دیگر گزینه هاست (28.9 درصد). پورتو با 15 درصد از این حیث در رتبه آخر قرار دارد.

    شالکه 04 رئال مادرید اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شالکه 04 رئال مادرید اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در برنابئو با برتری 3-2 مقابل بارسا تقریبا تکلیف قهرمانی لالیگا را یکسره کرد و حالا فقط هفت امتیاز برای فتح جام نیاز دارد.

ساعاتی قبل از ال کلاسیکو ضیافت ناهار سنتی بین روسای دو باشگاه در یکی از رستوران های شهر مادرید برگزار شد و طبق ادعای اسپورت، پرز در این ضیافت حرفی زده که باعث تعجب مدیران بارسلونا شده است.

پرز با دیدن اعضای هیئت مدیره بارسا به آنها گفته شما را بسیار مضطرب و عصبی می بینم و در واقع دلیلی برای این همه اضطراب پیدا نمی کنم. رئیس رئال در ادامه گفته است که ما هم سال قبل در لالیگا و لیگ قهرمانان ناکام ماندیم ولی هرگز جایگاه کارلو آنچلوتی به خطر نیفتاد و ما اصلا برنامه ای برای قطع همکاری با او نداشتیم. شما هم بهتر است به ژاوی اطمینان خاطر بدهید و تلاش کنید او یک سال دیگر نیز در بارسلونا بماند.

اسپورت نوشته است که تعجب مدیران بارسا به این دلیل بود که رئال فصل قبل توانست قهرمان کوپا دل ری و جام باشگاه های جهان شود ولی امسال دست بارسا با ژاوی از همه جام ها کوتاه مانده است. از 
آن گذشته، شکل بازی های بارسا نیز جذاب نیست و در بارسا زیبا بازی کردن یک اصل و فلسفه مهم است.

دیگر خبرها

  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا