Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال اظهار داشت:تشکر می‌کنم از هواداران که از راه دور آمدند و تیم ما را تشویق کردند و شهرداری هم خیلی کمک کرد.موقعیت های زیادی برای هر دو تیم ایجاد نشد و هر دوتیم روی دفاع متمرکز بودند و فضایی به حریف برای تهاجم نمی‌دادند.گرفتن یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*حساسیت بازی بالا بود

وی‌ ادامه داد: حساسیت بازی بالا بود. استقلال در سه بازی گذشته اش پیروز شده بود و همه فکر می‌کردند این بازی جذاب شود اما حساسیت زیاد مسابقه و تمرکز دفاعی بالای دو تیم این شرایط را رقم زد.

*خلعتبری مغز متفکر تیم ما و دوست داشتنی است

وی در مورد ناراحتی خلعتبری بعد از تعویض اظهار داشت: محمدرضا دوست دارد تا آخر بازی حضور داشته باشد و به تیم بیشتر کمک کند. این حس او را درک می‌کنم، او شاید از خودش ناراحت بوده که دوست داشته بیشتر به تیم کمک کند. خلعتبری مغز متفکر تیم ما و دوست داشتنی است.

* بیشتر وضعیت تیم‌ها دفاعی بود
به گزارش فارس، گل‌محمدی خاطرنشان کرد: آن طور که فکر می‌کردیم یک بازی جذاب و پرگل باشد، نبود. فکر می‌کنم بیشتر وضعیت تیم‌ها دفاعی بود و گل نخوردن مهم بود. به نظرم این مسئله باعث شد موقعیت زیادی به دست نیاید. یک امتیاز هم نتیجه خوبی است.

* با همه مشکلات کار بزرگی کردیم
وی افزود: بچه‌ها امروز خیلی زحمت کشیدند و تمرکز خوبی داشتند. از نتیجه‌ای که گرفتیم راضی هستم اما از جذابیت بازی آن طور که فکر می‌کردیم نبود و راضی نیستم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. به خاطر نیم‌فصل سختی که داشتیم 31 امتیاز کسب کردیم. با همه مشکلات کار بزرگی کردیم. امکانات کم است اما از هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم که امروز هواداران با حضورشان دلگرمی دادند و حمایت خوبی داشتند.

* برای نیم‌فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم

وی در مورد اینکه برنامه‌اش برای جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم چیست، گفت: عملکرد بازیکنان ما در نیم‌فصل اول خیلی خوب بود البته برای نیم‌فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم. این بستگی به بودجه باشگاه دارد که با چه کیفیتی بازیکن جذب کنیم، اگر بودجه باشد بازیکن اضافه می‌کنیم، فعلا نیازی به بازیکن خاصی نداریم. باید بررسی کنیم در چه پستی نیازمند به بازیکن هستیم.

* هنوز معلوم نیست چه زمانی پدیده به بخش خصوصی واگذار شود

گل محمدی در مورد اینکه پدیده نسبت به ۴ سال قبل روند بسیار خوبی پیدا کرده و جزو تیم‌های مدعی است گفت:‌این نتایج حاصل زحمات تمام مجموعه است. بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند کار بزرگی کردند. آنها انگیزه زیادی داشتند تا پیشرفت کنند و در سطح تیم ملی خودشان را نشان بدهند.اینکه در نیم‌فصل دوم چه شرایطی داشته باشیم و چه چیزی در انتظار ماست را نمی‌دانم. به هر حال قرار است این تیم به بخش خصوصی واگذار شود، اما چه زمانی این اتفاق می‌افتد، هنوز مشخص نیست.

*در ادامه کار عملکرد مدیران از عملکرد ما مهمتر است

سرمربی پدیده در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بتوانید در نیم‌فصل دوم هم این امتیازات را کسب کنید، یادآور شد: در ادامه کار عملکرد مدیران از عملکرد ما مهمتر است. اگر حمایتی که مدنظر ما است وجود داشته باشد در نیم فصل دوم هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت به شرطی که حمایت ها باشد. ما باید برای گرفتن امتیازات در نیم‌فصل دوم تمرکز کنیم. 50 روزی که باقی مانده فرصت خوبی است تا بتوانیم استفاده کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. باید از این فرصت استفاده شود.

*باید برای قهرمانی یکسری ابزار داشت که بقیه تیم‌ها نداشته باشند
گل‌محمدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه فکر می‌کنید تیم شما قهرمان لیگ شود، اظهار داشت: باید برای قهرمانی یکسری ابزار داشت که بقیه تیم‌ها نداشته باشند. ما مشکلات زیادی داریم و قهرمانی هم کار راحتی نیست. خیلی سخت است اما برای به دست آوردن هر 3 امتیاز تلاش می‌کنیم. باید واقع‌بین بود ما از این امکانات خاص محروم هستیم اما این سرمایه گذاری باعث ایجاد شخصیت در جمع بازیکنان می شود تا آنها به قهرمانی فکر کنند. ما هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم.سرمایه‌گذاری و امکانات لازم است اما ما نداشتیم. چیزی که مشخص است اینکه بازیکنان آرزوهای بزرگ دارند و برای آن تلاش می‌کنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود

اگرچه قرار است سید حسین حسینی برای اتفاقات حاشیه‌ای افتاده پس از پایان بازی با آلومینیوم اراک راهی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شود اما با دفاعیات و پیگیری‌های باشگاه استقلال محرومیتی برای وی در نظر گرفته نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، در پایان بازی استقلال و آلومینیوم اراک جیمی جامپ هوادار زن استقلال پس از ورود به چمن بازی به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال رفت و باعث شد حاشیه‌هایی به وجود بیاید.

این اتفاق در ادامه باعث درگیری‌هایی میان این بازیکن و ماموران حاضر در ورزشگاه شد که لحظاتی ادامه پیدا کرد اما با حضور نیروهای پلیس و و اعضای تیم استقلال خاتمه پیدا کرد.

البته شاید جالب باشد بدانید در اواسط نیمه دوم و رمانی که استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد یک جیمی جامپ دیگر وارد زمین شد و از پشت سر سید حسین حسینی را در آغوش گرفت.

کاپیتان استقلال که محو بازی بود برای چند ثانیه شوکه شد اما این غائله نیز بدون اینکه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شود، خاتمه پیدا کرد.

دیروز سازمان لیگ با انتشار بیانیه‌ای خبر از احضار حسینی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داد.

حسینی در حالی قرار است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برود که علاوه بر اینکه باشگاه استقلال دفاعیات محکمی را برای کاپیتان باتجربه تیمش فراهم کرده، یکی از مدیران آبی‌پوشان در روزهای اخیر نیز رایزنی‌های فراوانی را با مسوولان ذیربط انجام داده است.

وی در تماس‌های جداگانه که با افراد مسوول در رابطه با این اتفاق داشته، با استناد به مصاحبه سید حسین حسینی که پس از پایان مسابقه اعلام کرد اتفاق افتاده به صورت ناخواسته رخ داده، آنها را مجاب کرد تا محرومیتی برای حسینی به وجود نیاید.

پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد به طور حتم محرومیتی برای سید حسین حسینی به وجود نخواهد آمد و این ماجرا با یک تذکر خاتمه پیدا کرده تا وی بتواند بدون هیچ مشکلی در بازی با شمس آذر قزوین وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پوست اندازی شجاعانه استقلال دروازه بان استقلال دوباره پدر شد (+عکس)

دیگر خبرها

  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • :اشتراک نیترو دیسکورد تجربه جدیدی از گفتگو و هم‌بازی با دوستان
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • رایزنی مدیران استقلال با فدراسیون؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود!
  • ویسی در سرمای قزوین غریب ماند!(عکس)
  • اطلاعات و لیست شهر بازی های اصفهان