Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه اقتصاد این شهرستان ها از راه دامداری، کشاورزی و صنایع دستی اداره می شود گفت : پرورش دام و طیور بافت در حال نابودی است و علت آن خشکسالی و مشکل در صدور مجوزها است.

به گزارش ایرنا، علی برز بختیاری روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی(گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) در شهرستان بافت افزود: با توجه به ظرفیت ها مجوز لازم برای پرورش دام و طیور در شهرستان بافت صادر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اینک بخشی از مرغ مورد نیاز این شهرستان از دیگر استان ها تامین می شود در حالی که بافت با توجه به آب و هوا و ظرفیت ها باید جزو صادر کنندگان این محصولات باشد.
بختیاری اظهار داشت: برای رفع مشکل خوراک کارخانه کرک بافت باید جشنواره هایی برگزار شود و همچنین از سران عشایر دعوت و با آنها برای تامین مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه مذاکره شود.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه ادامه داد: به هیچ عنوان نباید با این مشکل با قدرت قهریه برخورد کرد.
وی اضافه کرد: 120 هزار تن تولید گندم در شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه است که باید ابتدا سیلوهای این شهرستان ها تکمیل و به آرد تبدیل شود.
مسعول الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز در این نشست برای اتصال اینترنت کارخانه کرک و شبکه نسل چهارم اینترنت همراه در کارخانه فولاد بافت قول مساعد داد و گفت: این مشکلات تا پایان سال جاری برطرف می شود.
این نشست روز پنجشنبه با حضور استاندار کرمان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، فرماندار و امام جمعه بافت و سایر مسئولان بخش خصوصی و محلی در محل کارخانه فولاد این شهرستان برگزار شد.
بافت در 156کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي دام پروري بافت كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میکروپلاستیک ها از روده به سایر اندام حرکت می کنند
  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟