Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است که داور دیدار این تیم مقابل استقلال، یک بازیکن حریف را اخراج نکرد و یک پنالتی به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی اعلام نکرد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، امین قاسمی‌نژاد درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال پدیده خراسان مقابل استقلال اظهار داشت: برای هر دو تیم بازی خیلی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آنالیز خیلی خوبی از استقلال داشتیم. این تیم چند هفته خیلی خوب بازی می‌کرد و در این بازی کمی بهتر از ما بود، اما در مجموع تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی درباره تصمیمات اشتباه محمدحسین زاهدی‌فر علیه استقلال گفت: مدافع حریف در نیمه اول باید مستقیم از زمین اخراج می‌شد و یک صحنه مشکوک به پنالتی برای ما اتفاق افتاد. مهاجم ما گفت صددرصد باید یک پنالتی به سود پدیده اعلام می‌کردند. اگر اشتباهی بود، برای هر دو تیم بود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می‌تواند امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند یا خیر، تصریح کرد: تیم ما برای سهمیه و قهرمانی بسته نشده است. چون از لحاظ امکانات و شرایط مالی، مشکلات زیادی داریم. ما امسال آمدیم تا پیشرفت کنیم و امیدوارم روند پدیده در نیم‌فصل دوم هم ادامه داشته باشد.

علی کریمی: اگر اشتباهات داوری نباشد در نیم‌فصل دوم برای قهرمانی می‌جنگیمسیدمهدی رحمتی: چرا باید همه تیم‌ها در مورد داوری به یک نتیجه مشترک برسند؟

 

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که بازیکنان پدیده تاکنون چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال بین 30 تا 32 درصد از مبالغ قراردادهای خود را گرفتیم، اما بازیکنان از سال گذشته حدود 60 درصد طلبکار هستند.

وی در این خصوص که کار سختی مقابل مدافعان آبی‌پوش داشت، اظهار داشت: این اتفاق مقابل این همه تماشاگر طبیعی بود. استقلال بیشتر حملات خود را از خط دفاع آغاز می‌کرد و برنامه داشت. امروز بازیکنان ما خیلی سرحال نبودند و موقعیت آنچنانی نداشتیم.

انتهای پایم/

R1402/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران پدیده خراسان لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن سخت‌تر از چیزی که تصور می‌شد، به دست آمد. تیم اصفهانی با گل زود هنگام مجید علیاری توانست از حریف پیش بیفتد و آبی‌ها تا لحظات پایانی بازی در انتظار به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش خود، متحمل سختی شدند.

استقلال که در دقیقه ششم بازی و روی یک غفلت و ناهماهنگی میان چشمی و مرادمند دروازه‌اش را بازشده دید، در شرایطی به بازی برگشت که نکونام به دلیل آسیب دیدگی ایمان سلیمی مجبور شد تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و آن، حضور صالح حردانی کوتاه قامت در پست فول بک یا مدافع سوم بود.

ویدئو: 332129

سلیمی که تابستان گذشته به استقلال پیوست، توانست در این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی در دیدار مقابل تراکتور نیز یک گل مهم را برای تیمش به ثمر رساند. مدافعی که در هفته‌های اخیر جای خالی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان را به خوبی پر کرده بود اما در اواخر نیمه نخست و پس از برخورد صورت به صورت با محمد قریشی، دچار آسیب دیدگی سختی دید.

این مدافع که در این فصل همواره عصای دست نکونام بوده است، پیش از این نیز سابقه یک مصدومیت بد و دلخراش را دارد. او در دیدار رفت مقابل فولاد و در ورزشگاه فولاد آرنا با بازیکن میزبان سر به سر شد و به دلیل کبودی شدید زیر چشمش، نتوانست بازی را ادامه دهد و در آن مسابقه نیز این صالح حردانی بود که جای خالی هم‌تیمی‌اش را در پست مدافع فول بک راست پر کرد.

تصویر سمت چپ، از ورم چشم ایمان سلیمی در بازی برابر فولاد است که این بازیکن به دلیل مشکل در دید، نتوانست بازی را ادامه دهد.
و تصویر سمت راست نیز، سلیمی پس از برخورد شب گذشته با محمد قریشی است که منجر به شکستگی دماغ مدافع استقلال شده است.

سلیمی روز گذشته باز هم دچار یک مصدومیت بد و دلخراش شد، جایی که پس از برخورد صورتش با پشت سر محمد قریشی، از ناحیه بینی به شدت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

این بازیکن که با ورم شدید دماغش روبرو شده بود، با تشخیص نکونام تعویض شد و جایش را به میلاد فخرالدینی داد. حالا باید دید آیا سلیمی می‌تواند در دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد به میدان برود یا خیر. آن هم در روزی که روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل محرومیت نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.

دیگر خبرها

  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • چهارشنبه مشکوک آزادی