Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴خبرگزاری آسوشیتدپرس در ادامه گزارش ادعایی خود آورده است: یک گروه هکر به اسم "چارمینگ کیتن" در یک ماه گذشته در تلافی بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران تلاش کرده است به ایمیل‌های شخصی چندین مقام دولتی آمریکا، مدافعان، معترضان و مجریان توافق هسته‌ای با ایران و همچنین دانشمندان هسته‌ای عرب، چهره‌های جامعه مدنی ایران و پرسنل اندیشکده‌های مستقر در واشنگتن دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فردریک کاگان یک کارشناس اندیشکده امریکن اینترپرایز به آسوشیتدپرس گفت که احتمالا این اقدامات برای این بوده است که دریابند چه اتفاقی پیرامون تحریم‌ها در حال روی دادن است.

در میان آمریکایی‌هایی که هدف این حمله قرار گرفتند، اندرو گراتو یکی از کارکنان شورای امنیت ملی در دولت‌های اوباما و ترامپ و جرت بلانک یک مقام وزارت امورخارجه آمریکا هستند. بلانک از هماهنگ کنندگان اجرای توافق هسته‌ای با ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما بوده است.

وی در این باره گفت: من روابطم با همتایان ایرانی را پس از توافق هسته‌ای حفظ کردم؛ بنابراین برایم عجیب نبود که هکرها بخواهند به حساب‌های ایمیل شخصی من دسترسی پیدا کنند.

به گزارش آسوشیتدپرس، همچنین ایمیل دست کم ۱۳ مقام وزارت خزانه داری آمریکا شامل سرپرست شبکه اجرای جرایم مالی و رئیس بخش مجوز ایران در دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا که با اجرای تحریم‌های آمریکا مرتبط است، هدف قرار گرفته اند

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هکر تحریم توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی