Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:13:08 GMT

خسرونژاد نایب قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۸۵۸

خسرونژاد نایب قهرمان شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در دومین روز مسابقات ژیمناستیک هنری جام ورونین روسیه محمدرضا خسرونژاد در فینال وسیله پارالل بعد از نماینده چین دوم شد و مدال نقره به گردن آویخت.

ورزشکار روسیه هم سوم شد. محمد شفیعی نماینده دیگر کشورمان بود که فینالیست بارفیکس و خرک حلقه شده بود. هدایت تیم کشورمان بر عهده محمدرضا خیرخواه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین روسیه برنا ژیمناستیک خسرونژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد

نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه برای افغانستان تصریح کرد برگزاری نشست‌های بین‌المللی درباره افغانستان باید در هماهنگی با طالبان باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ضمیر کابلوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان در دیدار با «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان تصریح کرد هر نشستی که در مورد افغانستان برگزار می‌شود باید با هماهنگی و توافق کابل باشد.

کابلوف با اظهار اینکه سازمان ملل برای برگزاری دور سوم نشست دوحه باید موافقت کابل را داشته باشد، تأکید کرد درغیراین‌صورت این نشست‌ها نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد دولت‌‎های جهان باید به جای استفاده از سازوکارهای تماس چندجانبه، روابط خود را با افغانستان از طریق سازوکارهای دوجانبه حفظ کنند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، کابلوف تأکید کرد آمریکا باید دارایی‌های مسدود شده افغانستان را آزاد کند، به تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی نظام بانکی این کشور پایان دهد و به مسئولیت‌های خود را در رابطه به بازسازی افغانستان عمل کند.

نماینده ویژه پوتین همچنین ابراز امیدواری کرد متقی در سال جاری میلادی به مسکو سفر کند.

متقی نیز در این دیدار از موضع حمایتی روسیه در نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قدردانی کرد و بر تقویت بیشتر روابط سیاسی و تجاری دو کشور تأکید کرد.

وزیر خارجه طالبان گفت: روابط افغانستان با کشورهای منطقه رو به رشد است و در حال حاضر افغانستان با تمام کشورهای همسایه منطقه سفارتخانه‌های فعال دارد.

روسیه:حذف طالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه را بررسی می‌کنیمروسیه: مشکلات افغانستان باید با همکاری کشورهای منطقه حل شود

وی همچنین تأکید کرد واقعیت‌های زمینی کنونی افغانستان باید درک شود و شرایطی در افغانستان وجود ندارد که نیاز به تعیین نماینده ویژه توسط سازمان ملل داشته باشد.

متقی تصریح کرد افغانستان مشغول گفتگو با سازمان ملل است و پس از شفاف‌سازی کافی در مورد دستورکار و ترکیب نشست آینده دوحه موضع خود را برای حضور در آن نشست اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد