Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- کارگاه آموزشی کارآفرینی و توسعه کسب و کار محلی با مشارکت پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف در تکاب برگزار شد.

سرپرست کارگروه توسعه منطقه ای تکاب در دانشگاه صنعتی شریف در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: در این کارگاه آموزشی که به مدت 2 روز با همکاری انجمن پیشگامان تحقیق و توسعه در کتابخانه عمومی ملت تکاب برگزار شد، 60 نفر از علاقه مندان و فعالان حوزه کارآفرینی این شهرستان در چهار دوره آموزشی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید کمال الدین میرنظامی افزود: در این کارگاه آموزشی بازاریان و اصناف، فرهنگیان، دانشجویان و صاحبان ایده برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای محلی حضور داشتند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با اصول کسب و کارهای مبتنی بر گردشگری و صنایع دستی، کشاورزی و گیاهان دارویی، فرش دستباف و منابع طبیعی و محیط زیست آشنا شدند.
میرنظامی بیان کرد: بهبود فضای کسب و کار محلی و ایجاد زمینه خود اشتغالی و رونق اقتصادی در شهرستان از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
سرپرست کارگروه توسعه منطقه ای تکاب در پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: دوره های آموزشی مبانی راه اندازی کسب و کار محلی، شناخت فرصت های خود اشتغالی و نشست معرفی خدمات بانکداری از بخش های مختلف این کارگاه آموزشی بود.
میرنظامی بیان کرد: ایجاد نگرش خلاق و ترغیب کار آفرینان برای ایجاد کسب و کارهای نوین و موفق و مشاوره تسهیل گری اشتغال و تفکر طراحی و نوآوری اجتماعی از هدف گذاری های این دوره های آموزشی است.
وی گفت: مرحله بعدی این کارگاه آموزشی تلاش کارآفرینان برای برقراری تعامل با دستگاه های اجرایی تکاب برای حمایت از راه اندازی کسب و کارهای محلی است.
میرنظامی افزود: کارگاه های آموزشی کسب و کارهای محلی تاکنون در شهرهای مختلف استان های کرمان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در بخش میراث فرهنگی و گردشگری، توانمندی های بالقوه در بخش کشاورزی و دامداری و هنر- صنعت دیرینه فرش دستباف و ظرفیت های هنری و فرهنگی، بستر مناسبی برای توسعه کسب و کارهای محلی به شمار می رود.
7514/3020/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كسب و كار خود اشتغالي تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی