Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@09:34:27 GMT

زور شفر و یحیی به هم نرسید

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۹۳۶

صراط:

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت ۱۶:۱۵ امروز(پنج‌شنبه) در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر با قضاوت محمد حسن بنیادی‌فر زاهدی‌فر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب تیم استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و روح الله باقری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد، مرتضی منصوری.

دو تیم در دقایق نخست نیمه اول سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای در این بین روی دروازه‌ها ایجاد شد اما اولین موقعیت جدی مسابقه به ضربه ایستگاهی پدیده مربوط می‌شود. محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۱۳ این موقعیت را ایجاد کرد و توپ با فاصله‌ای اندک و به شکلی خطرناک از کنار دوازه مهدی رحمتی به بیرون رفت. شاگردان شفر بعد از تهدید دروازه‌شان روی‌به حمله آوردند و غفوری روی ضد حمله، توپ را به روی دروازه پدیده ارسال کرد اما قبل از رسیدن آن به مهاجم آبی‌ها، توپ را دفع کرد.

به گزارش خبرورزشی، بازی در ادامه سرد و کسل کننده دنبال شد و هر دو تیم با بستن راه‌های نفوذ، مانع از خلق موقعیت شدند. یکی از تک موقعیت‌های ایجاد شده در دقیقه ۳۶ متعلق به پدیده بود و مهربان روی سانتر ناصحی اثر گذاشت اما توپ را فاصله نسبتا زیاد به بیرون رفت. طارق همام در پنج دقیقه پایانی نیمه دو موقعیت پی‌در پی را از دست داد و شوت‌های او را را یوسف بهزادی دفع کرد.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استقلال شفر پدیده مشهد تساوی استقلال و پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به نشست خبری نرسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

به نقل از تسنیم طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896497

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد