Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:50:53 GMT

امواج سومین جشنواره فیلم موج بر سواحل مرجانی کیش

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۹۴۰

امواج سومین جشنواره فیلم موج بر سواحل مرجانی کیش

کیش - ایرنا - جزیره مرجانی کیش، امسال برای سومین بار، میزبان جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج به عنوان یکی از رویدادهای فرهنگی کشور خواهد بود.

به گزارش ایرنا، این جشنواره از 10 تا 12 اسفند دربخشهای فیلم و فیلمنامه کوتاه، با رویکرد موضوعی به سفر و دریا برگزار می شود.
به گفته ابراهیم حصاری دبیر سومین جشنواره فیلم کوتاه موج، بخش فیلمنامه و بخش ویژه فیلمسازان خطه جنوب و جزیره کیش از تازه های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ارتقای سینمای کوتاه در گرو حمایت و نگاه ویژه به بخش فیلمنامه است، افزود: با توجه به این مهم، بخش فیلمنامه نیز به جشنواره امسال اضافه و شرایطی ایجاد شده تا علاوه بر بخش اصلی، فیلمسازان جزیره‌ کیش نیز در بخش ویژه ای با عنوان 'چشم انداز فیلمسازان کیش' شرکت کنند.
حصاری افزود: حضور گسترده‌ هنرمندان خطه جنوب، استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت حداکثری فیلمسازان و فعالان فیلم کوتاه در روند اجرایی جشنواره از اولویتهای اصلی این رویداد فرهنگی است.
وی 'سفر' را یکی از دست مایه های مهم این دوره از جشنواره اعلام کرد و گفت: سفر، مهاجرت، جابه جایی، جنبش و پویایی خاصیت زندگی است و از تولد تا مرگ یکی از مهمترین رویدادهای زندگی بشری محسوب می شود.
دبیر سومین جشنواره فیلم موج کیش افزود: جزیره‌ کیش این قابلیت را دارد که به کانون توجه اهالی فرهنگ و هنر کشور تبدیل شود.
علاقه مندان برای شرکت در سومین جشنواره‌ فیلم موج تا 15 دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق وب‌سایت رسمی (www.mowj.kish.ir) و یا به آدرس دبیرخانه این جشنواره - در کیش، خیابان سنایی، مقابل مسجد امیر (ع)ساختمان بساک، طبقه دوم، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه موج کیش با کدپستی
« 7941773899 » - ارسال کنند.
اولین جشنواره فیلم کوتاه موج درسال 94 با هدف پیوند میان ادبیات کهن ایران زمین و معاصر با هنر سینما
و دومین آن در سال 95 در جزیره کیش برگزار شد.
1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره فيلم كوتاه كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز بیلیاردی که خودش را با امواج در کشتی تراز می کند (فیلم)



منبع:پیج chegoneha

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا (فیلم) کشتی خرس‌های قهوه‌ای در طبیعت سوادکوه (فیلم) بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • امواج آرام خزری در مازندران
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • میز بیلیاردی که خودش را با امواج در کشتی تراز می کند (فیلم)
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • آرامش امواج در دریای خزر