Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: دشمنان قصد دارند شیعه و اسلام را منکوب کنند و مراسم اربعین بسیاری از نظریه های آنان را در این رابطه به هم ریخته است و از این رو از این واقعه عصبانی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خادمان موکب های هرمزگان در اربعین افزود: دلیل اقدام های اخیر دشمنان نیز شکل گیری هلال شیعی است که با وجود توطئه ها و کارشکنی های دشمنان به واقعیت پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن پس از چند سال استعمار، هشت سال تبلیغات منفی در کشور عراق علیه ایران و ایجاد جنگ قصد داشت روابط این 2 کشور همسایه را خصمانه تعریف کند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: امروز به برکت مشترکات دینی و به خصوص مراسم اربعین، پس از سقوط صدام، مردم ایران و عراق با یکدیگر متحد شدند و دوستی دیرینه خود را از سر گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر جریان های ملحد و تکفیری با یکدیگر علیه نظام متحد شده اند، اما مردم با بصیرت بالا تحلیل می کنند و در موقع لزوم در صحنه حاضر می شوند.

پلارک در ادامه اضافه کرد: طرح صحن حضرت زهرا(س) درحرم حضرت امیرالمومنان(ع) در 250 هزار متر مربع و با هفت هزار میلیارد ریال در مدت پنج سال اجرا شد و در اربعین امسال 150 هزار زایر در آن ساکن شدند.

وی افزود: طرح توسعه حرم امام حسین(ع) با ساخت صحن حضرت زینب(س) آغاز شده است که امید است تا اربعین 1398 اجرا شود و بیش از یک هزار و 700 متر مربع فضای مسقف در اختیار زایران قرار گیرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: حرم امامین عسکرین(ع) در سامرا زیباتر از حرم قبلی ساخته شد و اکنون طرح توسعه حرم تا شعاع 300 متری آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امسال در کاظمین نیز 70 هزار زایر ساکن شدند که فضای سرپوشیده کافی در اختیار آنان قرار گرفت.

مراسم تجلیل از خادمان موکب های هرمزگان در اربعین سال جاری روز پنجشنبه در تالار آیینه قشم با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری و رییس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین کشور، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات، معاون استاندار، فرماندار قشم و جمعی از خادمان موکب ها برگزار شد.

انتهای پیام/ب

صحبت های رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در قشم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات و عالیات اربعین97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد