Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: اثر میکاییل بایزیدی عکاس مهابادی در جشنواره بین المللی عکس 35Award روسیه موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

قادر مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در بخش عکس هوایی، 801 عکاس با بیش از یکهزار و 753 اثر از 72 کشور جهان حضور داشتند که اثر این عکاس که در منطقه «مازندران» از شهرهای شمال کشور گرفته شده بود، جزو عکس های برتر انتخاب شد و دیپلم افتخار را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این بخش سه عکس از این هنرمند مربوط به خزنده مار گرفته شده است.
وی بیان کرد: بخش حیات وحش آخرین قسمت جشنواره بین المللی عکس 35Award بود که بایزیدی توانست در مجموع 6 دیپلم افتخار از مجموع 9 عکس را در بخش های مختلف کسب کند.
به گزارش ایرنا این عکاس خوش ذوق مهابادی همچنین به عنوان اولین عکاس ایرانی در جشنواره بین المللی AB در کشور هند، توانست جایزه ویژه داوران را با عکسی از دریاچه ارومیه دریافت کند.
میکاییل بایزیدی متولد سال 1361 بوده و تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و بین المللی شده است.
وی طی 11 سال گذشته به صورت حرفه ای در زمینه عکاسی فعالیت داشته و عضو خانه عکاسان ایران، کلوپ عکس فوکوس (FPC)، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی(FIAP) و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ایران است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3020/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره عكاسي ديپلم افتخار مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سعیدی زاده مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در نشست خبری تشریح برنامه‌های چله رضوی و بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: رویکرد‌های تحولی در دو سال اخیر مد نظر بوده است، جشنواره امام رضا بیست سال گذشته یک جشنواره عمومی بود، اما برای تخصصی شدن آن جلسات مختلفی برگزار شد و اتفاقی که امسال تجربه می‌کنیم این است که جشنواره حرفه ای‌تر و تخصصی‌تر شده است.

وی ادامه داد: همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، سامانه و اپلیکیشنی با نام منظومه رضوان رونمایی می‌شود که در آن در زمینه ابعاد مختلف سیره رضوی، سوژه‌ها و دیباچه‌های مختلفی در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد و هنرمندان برای تولید آثار فاخر رضوی دسترسی آسانتری به سوژه‌ها و نظرات کارشناسان صاحبنظر خواهند داشت.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام گفت: استفاده از هنرمندان شاخص و تراز در مدیریت جشنواره از دیگر رویکرد‌های این جشنواره است.

سعیدی زاده به راه اندازی پنجره درگاه تولیدات رضوی هم اشاره کرد و افزود: این درگاه برای بهره گیری عموم از تولیدات جشنواره پس از برگزاری جشنواره و کیفی سازی آنها طراحی شده است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام از حمایت ۵ میلیارد تومانی از هنرمندان در جریان تولیدات جشنواره رضوی خبر داد و گفت: منابعی را برای تولید و ارتقای تولیدات به عنوان اعتبار حمایتی در فضا‌های مختلف رضوی در اختیار هنرمندان قرار می‌دهیم.

*برگزاری دوره‌های آموزشی برای هنرمندان
سعیدی زاده به ارتقای فنی هنرمندان اشاره و تصریح کرد: مداخله فرایندی ما برگزاری دوره‌های آموزشی، ارتباط با جامعه اساتید بوده است و تاکنون کارگاه‌های تخصصی برگزار کرده‌ایم.

*موسسات تخصصی مردم محور
وی گفت: انتخاب موسسات تخصصی با رویکرد مردم محور بنای بنیاد برای زیست بوم رضوی بوده است، ما به حلقه‌های میانی در فضای فرهنگ و هنر توجه داشتیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در پایان گفت: امیدوارم جشنواره امام رضا (ع) تا ۴ سال آینده به عنوان یکی از حرفه ای‌ترین جشنواره‌های دینی کشور در حوزه فرهنگ و هنر تثبیت شود. دوره گذار جشنواره به پایان رسید و امسال نخستین سال شکل گیری جشنواره حرفه‌ای است.

دیگر خبرها

  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه