Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه برگزار شد.

مبنا تجارت کاسپین صفر – پیکان 3

بانوان تیم والیبال پیکان در دیدار با مبنا تجارت کاسپین روز سختی را نداشتند و موفق شدند حریف خود را در سه ست متوالی شکست دهند تا همچنان در تعقیب صدر جدول باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامی نو صفر – ذوب آهن 3

تیم صدرنشین ذوب آهن باز هم موفق به کسب پیروزی شد تا همچنان صدرنشین و بدون باخت باقی بماند. ذوبی ها در این دیدار در سه ست متوالی نامی نو را شکست دادند تا به روزهای خوب خود ادامه دهند.

توپکا بابلسر 3 – شهرداری سمنان صفر

توپکا باز هم موفق شد یک برد با ارزش کسب کند و توانست تیم شهرداری سمنان را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد. توپکا در این دیدار تیم برتر مسابقه بود و کار سختی برای شکست تنها تیم بدون برد لیگ نداشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی صابری  افزود: براساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی با عبور امواج بارشی در سطح استان احتمال بارش باران در اغلب نقاط و بارش برف در ارتفاعات همچنان وجود دارد و گردو خاک و کاهش دید نیز برای جاده های مواصلاتی آذربایجان غربی به ویژه در نیمه جنوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اغلب شهرهای شمالی و جنوبی آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته شاهد بارش باران بودند، اضافه کرد: شهرستان سردشت، پیرانشهر و ماکو با ۲ تا ۶.۵ میلیمتر بارندگی پربارش ترین شهرهای استان ثبت شده اند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دمای ۲ تا پنج درجه ای دمای هوا در روزهای آینده ادامه داد: گرم ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان خوی با مثبت ۱۶ درجه و سرترین چالدران با منفی هشت درجه سانتی گراد بود.

وی با بیان اینکه وزش باد همچنان برای استان پیش بینی می شود، بیان کرد: شهرستان‌های نقده و پیرانشهر در ۲۴ ساعت اخیر شاهد بیشترین سرعت وزش باد با بیش از ۷۰ کیلومتر برساعت بود.

صابری از شهروندان خواست تا همچنان به رعایت تدابیر ایمنی در زمینه سفرها، عدم اتراق در کنار مسیلها و رودخانه ها و همچنین عدم تردد در کنار سازه های غیر محکم و محکم سازی سازه های ساختمانی و تبلیغاتی اهتمام داشته باشند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال