Web Analytics Made Easy - Statcounter

وریا غفوری پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پدیده درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم اولین بازی بود که پدیده هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت. فکر می‌کنم امروز داور نتیجه را تعیین کرد. او به افتضاح‌ترین شکل ممکن گل سالم ما را مردود اعلام کرد. 

وی ادامه داد: بازی با پیکان 2 امتیاز، بازی با فولاد 2 امتیاز، بازی با سپاهان 3 امتیاز و امروز هم 2 امتیاز از ما گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر داوران کمی دقت می‌کردند ما الان باید در صدر جدول قرار می‌گرفتیم. شما ببینید چگونه برای تیم‌های دیگر پنالتی می‌گیرند و چگونه گل سالم ما را مردود اعلام می‌کنند!

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در بازی حذفی برابر سایپا پنالتی سوم را برای ما نگرفتند. واقعاً با استقلال چه می‌کنند؟ اول فصل که کسی به داد این تیم نرسید و همه از استقلال جدا شدند. حال هم که شرایط اینگونه است. ما بعد از چند هفته که شرایط خوبی پیدا کردیم از داوری ضربه می‌خوریم. اگر استقلال را اذیت نکنند قطعاً قهرمان لیگ خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی فولاد جدول استقلال سایپا استقلال بازی تساوی بدون گل سایپا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳