Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح های مختلف درمانی در استان به ویژه شهر ارومیه توسط بخش دولتی و خصوصی گفت: با اجرای کامل این طرح ها، ظرفیت قابل توجه جذب گردشگر درمانی در استان فراهم می شود.

رضا حسینی روز پنجشنبه در جلسه کمیته فنی اشتغال فراگیر آذربایجان غربی که در بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه برگزار شد، افزود: در کنار طرح های بزرگ درمانی اجرا شده توسط دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان میلاد می تواند به یکی از قطب های جذب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از سرمایه گذاران این بیمارستان فاخر اضافه کرد: بیمارستان میلاد یکی از فاخر ترین پروژه های حوزه علوم پزشکی در کشور است که می تواند زمینه توسعه استان در بخش خدمات را فراهم کند.
وی ادامه داد: تعدادی از بیماران شهروند آذربایجان غربی در گذشته به استان های دیگر اعزام می شدند که این روند بسیار کمتر شده و با اجرای کامل طرح های درمانی نظیر بیمارستان میلاد، می توان این روند را برعکس کرد.
مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ارومیه نیز در این جلسه گفت: این بیمارستان از همه تکنولوژی های روز دنیا جهت هوشمندسازی و همچنین از ظرفیت های بومی استان در راستای ایجاد مرکزی بیمار محور بهره مند بوده و این روند را ادامه خواهد داد.
کامران جمشیدی افزود: آذربایجان غربی از لحاظ تخت های بیمارستانی جزو استان های رده پایین کشور محسوب می شود و پس از انقلاب هیچ بیمارستان خصوصی در این استان ساخته نشده است.
وی اضافه کرد: بیمارستان میلاد از لحاظ سخت افزاری از بهترین بیمارستان های کشور محسوب و همه بخش های پر تنش و پرکار مورد نیاز استان و استان های همجوار و همچنین کشورهای همسایه دراین بیمارستان ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی غربی از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
بیمارستان بین المللی 300 تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان گردشگر درماني آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه