Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نیرویار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از 28 آذرماه جاری به مدت سه روز در کمپ مرزداران تبریز برگزار می شود.
وی بیان کرد: در اردوهای نخست که در تیر و شهریور ماه امسال برگزار شد، وحید علیزاده، ائلیار رحمانی و آرمان نیک روش از آذربایجان غربی حضور داشتند.
وی گفت: طی هفته گذشته نیز ائلیار رحمانی از ارومیه به اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی زیر 13 سال کشور دعوت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که سال گذشته تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.
طی تیر ماه امسال نیز سحر محمدزاده، نگار آیرم و مریم یکتایی به اردوهای متعدد تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نونهالان دعوت شدند.
متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اردوی تیم ملی انتخابی تیم ملی تیم ملی شهرداری لیگ برتر فوتبال ایران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند