Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ بهمن خطیبی در جلسه با مدیر امور عشایری استان تهران بر لزوم  تعامل و همکاری های مشترک به منظور حمایت از جامعه عشایری تأکید کرد و افزود: از اینکه امور عشایری استان تهران با جدیت پیگیر رفع مشکلات عشایر و بهبود روند معیشتی آنهاست، جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: جامعه شریف عشایری در جلسات مختلف شهرستانی و استانی مطالباتی داشتند که بحق است و مسئولان وظیفه دارند انتظارات آنان را برآورده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: یکی از مطالبات این قشر این است که تعاونی خدمات رسانی آنها از شهرستان ورامین منفک و در قرچک استقلال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع دغدغه های عشایر آنچه در توان فرمانداری شهرستان باشد دریغ نخواهد کرد و از تأکیدات ما به حوزه معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشداری مرکزی رسیدگی به امور عشایر و روستاییان است.

خطیبی ادامه داد: با اینکه جمعیت عشایری اندکی در قرچک ساکن هستند اما پیگیر هستیم با هماهنگی امور عشایر استان تهران تعاونی خدمات رسانی مجزا در منطقه مشغول به کار شود.

وی گفت: ادارات دولتی بایستی مطابق قانون در شهرستانی که استقلال یافته راه اندازی شود.

گفتنی است شهرستان قرچک دارای 25 خانوار عشایری با 100 نفر جمعیت است که بیش از 200 تن گوشت و شیر در سال تولید می کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران خدمات رسانی قانون مشکلات معاونت برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر

محسن رشیدی اقدم مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت : مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در کرمانشاه به صورت رایگان می‌توانند خود را بیمه کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت مادرانی که از فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تا فروردین ماه سال ۱۴۰۱ فرزندان آنها به دنیا آمده‌اند شامل این طرح می‌شوند.

مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تصریح کرد: مادران روستایی و عشایری که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان فروردین ماه امسال با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق بیمه روستاییان و عشایر و یا سایت روستا ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مستمری بازنشستگی، مستمری از کار افتادگی و مستمری بازماندگان از جمله خدماتی است سامل بیمه عشایری می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم