Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:20:04 GMT

پزشکان جهادگر دزفولی 120 نفر را ویزیت رایگان کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۶۲۷۰

پزشکان جهادگر دزفولی 120 نفر را ویزیت رایگان کردند

دزفول - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: پزشکان جهادگر دزفولی امروز 120 نفر را ویزیت رایگان کردند که 2 نفر از این افراد به دلیل نیاز به جراحی به بیمارستان های شهرستان اعزام شدند.

سرهنگ هادی سعادت زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اعزام تیم پزشکی به منطقه محروم خیبر از توابع شهرستان دزفول افزود: این تیم اعزامی متشکل از پزشک زنان، داخلی، اطفال، ماما، پزشک عمومی و دندان پزشک با وسایل و تجهیزات مورد نیاز به مردم این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تعدادی از بیماران به صورت سرپایی درمان شدند اما سه نفر از آنها به درمان بینایی سنجی و ساخت عینک نیاز داشتند که بعد از اتمام اردو این کار پیگیری می شود. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: علاوه بر خدمات پزشکی در این برنامه یک روزه آزمایش قند و فشارخون و جی آم آری انجام شد.
وی با بیان اینکه اردوی جهادی تیم پزشکی به اتمام رسید، گفت: تیم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان دزفول برای ادامه محرومیت زدایی منطقه در حوزه عمران تا روز جمعه 23 آذر 97 در این منطقه مستقر خواهد بود.
سرهنگ سعادت زاده درباره وضعیت درمان و بهداشت این روستا افزود: باتوجه به بعد مسافتی این روستا با مرکز شهرستان اقدامات خوبی از جمله احداث درمانگاه شبانه روزی و استقرار آمبولانس به همت دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
وی اظهار داشت: تمام خدمات و همکاری توسط ناحیه مقاومت بسیج دزفول، کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دزفول، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و همچنین حوزه مقاومت بسیج ابوالفضل (ع) بخش چغامیش انجام می شوند.
3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ويزيت رايگان بسيج بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، درباره آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 روح الله خضری پور  افزود: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF ) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

 

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد